Beantwoord

inleveren lease toestel

• 7 januari 2014
  • 4 reacties
  • 5414 keer bekeken

beste kpn

ga het eens op deze manier proberen..

ik heb op 31-12 2013 mijn contract verlengd via de klantenservice.

in dat gesprek heb ik aan gegeven dat ik een retourenvelop wilde hebben om mijn lease toestel in te leveren.

toen ik de doos met me nieuwe telefoon kreeg zat er natuurlijk geen retourenvelop bij.

heb de volgende dag gelijk weer gebelt met klantenservice en dit gemeld..

mij werd toen gezegd dat dit nu niet meer te regelen is en dat ik maar naar kpn shop toe moest gaan..

na ik vond deze oplossing gelijk belachelijk want kpn maakt fouten en ik moet er zelf oplossing voor gaan maken. nee niet van plan..

nou is het zo dat er nog drie vrienden van mij hun contract aan het verlengen zijn geweest in dezeafgelopen weken bij kpn ook via klantenservice en allemaal hetzelfde probleem..

alleen hun kregen een sms van kpn dat de retourenvelop alsnog opgestuurd word...

dus ik weer terug bellen naar klantenservice en dit verteld..

wat vertellen ze me daar opeens dat ik heb gezegd dat ik leasetoestel wil overnemen dat heb ik gezegd tijdens gesprek over me nieuwe contract.. na kpn er is hier helemaal niks van waar.. nu moet ik 186,22 euro betalen voor een samsung galaxy s3.. zijn jullie daar bij kpn gek?????

ben het natuurlijk hier niet mee eens en heb hier over 2 mails gestuurd naar de klantenservice.. en heb tot op heden alleen terug gehad dat ze het te druk en nog geen oplossing hebben voor me probleem pffffffffffffffffffffffffffff. gister nog een mail gehad dat me bankrekening nummer niet overeen kwam met me naam of zo.. na zal fijn zijn betaal al denk ik 10 jaar rekeningen en dan is dit nu dus over... wat een verhaal he.

gister maar weer eens gebelt met klantenservice en gevraagd hoe het er nu voor staat. ze vonden het erg raar dat ik belde want het word toch opgelost... mmmmm geen idee.

tussen nu en 10 werkdagen belt kpn mij..

maar dan moet ik wel eerst even betalen he..

hier komt hij..

160 euro nieuw toestel vanwege jaarcontract helemaal mee eens hoor.

186,22 voor een jaar oude samsung galaxy

50 euro abbonementskosten..

dit komt totaal dus ongeveer op 400 euro... zooo dat is een mooi bedrag..

maar weet niet hoeveel de directeur bij kpn verdient maar voor mij is dit een hoop geld..

heb ook ondertussen nog internet digitale televistie digitenne bij kpn dus ben al aardige goeie klant..

nu is mij beloofd dat ze me gaan bellen maar waarom moet ik dan in godsnaam eerst betalen aan jullie..

kpn maakt fouten niet ik.. waarom word er niet gereageerd op mijn email.. waarom belt er niet gewoon even iemand van kpn..

met sorry meneer hier gaat iets niet goed en bijvoorbeeld uw hoeft even een maand niks te betalen of zo..

maar nee nu ben ik uren bezig en helemaal klaar met dat kpn gelijk in dit nieuwe jaar.

ik hoop via deze weg nu eindelijk wat te horen van kpn...

mvg jeroen huijberts

icon

Beste antwoord door BUDBENZ 8 januari 2014, 16:56

met dank aan bart jan. en zijn snelle reactie.. toch nog mijn dag goed en het vertrouwen in kpn weer wat beter geworden..

kan iedereen aanbevelen met je problemen naar dit forum toe te gaan..

groetjes jeroen huijberts

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Vreemde gang van zaken inderdaad.

Is inleveren in de winkel toch niet handiger dan? Geeft misschien ook wel een goed gevoel omdat het toestel dan niet zoek kan raken bij de post bijvoorbeeld.

ja achteraf misschien wel... nu wil ik hem liever niet inleveren bij de winkel...

want kpn heeft al gezegd dat ze geld gaan afschrijven op 14 jan.. dus als ik toestel nu ga inleveren heb ik helemaal niks meer..  geld kwijt en toestel.. hoop gewoon dat er iemand bij kpn me alstublieft gaat bellen en een goeie oplossing met me gaat zoeken..

Reputatie 1
Badge
Beste Jeroen,

Wat een verhaal. Dan heb je uit goede wil bij ons verlengd, maar dan verloopt niet alles op rolletjes.

Wat betreft je klacht, het kan afhankelijk van de drukte 5 a 10 werkdagen duren voordat je een reactie krijgt van Klanten Reacties, die dit behandelt.

Als je wilt kan ik echter de status voor je nakijken. Zou je hiervoor via een privé-bericht je 06-nummer samen met postcode en huisnummer willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Bart Jan.

met dank aan bart jan. en zijn snelle reactie.. toch nog mijn dag goed en het vertrouwen in kpn weer wat beter geworden..

kan iedereen aanbevelen met je problemen naar dit forum toe te gaan..

groetjes jeroen huijberts

Reageer