Beantwoord

inloggen op kpn.blackberry.com

• 27 september 2012
  • 1 reactie
  • 9566 keer bekeken

Hallo allen,

Al een kleine 3 jaar heb ik een Blackberry-toestel met BB-abonnement via KPN. Ik gebruik meerdere toestellen, wissel dus met enige regelmaat het toestel dat in het netwerk is geregistreerd.

Nu loop ik al een tijdje tegen het volgende probleem aan. Ik heb een@kpn.blackberry.com mailaccount aangemaakt die ik ook gebruik voor appworld. Op appworld kan ik daarmee zonder enig probleem inloggen, maar me aanmelden op deze mailaccount lukt niet. Ik krijg de melding dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet juist zijn, terwijl ik 100% zeker weet dat ik de juiste gegevens invoer.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

icon

Beste antwoord door Menno 28 september 2012, 12:04

Beste derheinz,

Zou je eens via het inlogscherm van@kpn.blackberry.com je wachtwoord opnieuw willen aanvragen? Mocht dit geen uitkomst bieden, dan kan ik je vraag doorzetten naar onze technische dienst. Ik heb hier zelf namelijk niet zo een antwoord op helaas.

Groeten,

Menno

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Beste derheinz,

Zou je eens via het inlogscherm van@kpn.blackberry.com je wachtwoord opnieuw willen aanvragen? Mocht dit geen uitkomst bieden, dan kan ik je vraag doorzetten naar onze technische dienst. Ik heb hier zelf namelijk niet zo een antwoord op helaas.

Groeten,

Menno

Reageer