Beantwoord

Is de huawei p20 pro op voorraad in Harderwijk?

• 2 juli 2018
  • 4 reacties
  • 246 keer bekeken

Is de huawei p20 pro op voorraad in Harderwijk? En wat kost deze?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 juli 2018, 19:25

Dag Noefity. Ik weet niet precies hoeveel toestellen ergens op voorraad zijn. Ik kan je wel een indicatie geven: in Harderwijk is de voorraad 'beperkt'. Mocht je daar heen willen, dan kan ik je dus niet garanderen dat deze daar is. In Lelystad zou je overigens makkelijker moeten kunnen slagen. De losse prijs van het toestel -het staat op onze site- is €696,-
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Noefity. Ik weet niet precies hoeveel toestellen ergens op voorraad zijn. Ik kan je wel een indicatie geven: in Harderwijk is de voorraad 'beperkt'. Mocht je daar heen willen, dan kan ik je dus niet garanderen dat deze daar is. In Lelystad zou je overigens makkelijker moeten kunnen slagen. De losse prijs van het toestel -het staat op onze site- is €696,-
Reputatie 7
Badge +18
Dag Noefity. Heb je de Huawei inmiddels kunnen bemachtigen? Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen?
Ik heb hem inmiddels ergens anders besteld omdat ik de winkel niet telefonisch kon bereiken om te vragen of hij op voorraad is. En had geen zin om er voor niks heen te rijden.
Reputatie 7
Badge +18
Dat kan uiteraard ook en ik hoop van harte dat je tevreden gaat zijn met je toestel. Winkels zijn inderdaad niet telefonisch bereikbaar en ik kan je in dit soort gevallen een indicatie geven van de beschikbaarheid.

Reageer