Kan ik de tijd tot voicemail verlengen?

• 5 februari 2015
  • 4 reacties
  • 653 keer bekeken

Reputatie 7
En hoe doe ik dat dan? Heb 'm weer eens aangezet via 12331, maar dan gaat ie best snel over op voicemail. Ben vaak nèt te laat. Zeker onderweg op de fiets. Moet dan stoppen, nu met de kou handschoen uit, telefoon uit m'n broekzak en... te laat.

Dus gaat de voicemail maar weer uit (12339).

Via klantenservice heb ik wel e.e.a. gevonden naar net niet dat. Instellingen via 1233 ook niet.

p.s. ik heb nog een gewone GSM.

Thuis gebruik ik een antwoordapparaat (dect) juist omdat je daarvan het gesprek kunt overnemen. Van voicemail, ook thuis, kan dat niet.

4 reacties

Reputatie 7
Na nog wat doorzoeken heb ik het bedroevende antwoord gevonden.

Het is 20 seconden en dat kan niet veranderd.

Blijft m'n voicemail dus zéker uit !!

En KPN, kan hier een instelling voor komen ? Dit moet toch te doen zijn in "instellingen" via 1233. Bij Vodafone kan het wel namelijk.

Reputatie 7
Badge +24
Beste PeterG, 

Helaas heb ik ook geen ander antwoord voor je dan dat de tijd totdat je toestel op de voicemail springt niet gewijzigd kan worden. Je signaal hierover zet ik wel intern uit, want ik kan me voorstellen dat je graag meer tijd wilt hebben om je telefoon op te nemen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Reputatie 7
Cindy_ schreef:
Beste PeterG, 

Helaas heb ik ook geen ander antwoord voor je dan dat de tijd totdat je toestel op de voicemail springt niet gewijzigd kan worden. Je signaal hierover zet ik wel intern uit, want ik kan me voorstellen dat je graag meer tijd wilt hebben om je telefoon op te nemen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Thanks Cindy, ik hoop dat verlenging van die tijd mogelijk wordt.  Dat hoopt denk ik ook Arnelont van het topic "Doorschakeling naar voicemail".

Voorlopig laat ik de voicemail maar, weer, uit. Heb je i.i.g. genoeg tijd.

Reputatie 7
Badge +24
Helaas kan ik niks beloven, maar alle feedback is altijd welkom, Peter! :) 

Een fijne avond gewenst! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer