Beantwoord

Kan niet bellen,wel gebeld worden en sms'en

• 1 april 2012
  • 6 reacties
  • 14108 keer bekeken

Ik heb pas een nieuwe KPN Prepaidkaart incl nieuwe nummer gekocht,nu heb ik vandaag via marktplaats een nieuwe gesealde Iphone 4s gekocht en heb daar meteen mijn prepaidkaartje van de KPN in gestopt

Hij geeft wel KPN NL aan,en ik kan wel sms'en en gebeld worden (als ik gebeld word staat er wel altijd onbekend in plaats van bijvoorbeeld de naam van mijn vriendin).

Maar als ik zelf wil bellen,stopt ie er meteen mee en er staat in beeld gesprek beeindigd,ik heb nu al 1 uur lang geprobeerd te bellen maar hij belt niet,telkens gesprek beeindigd.

Kan iemand mij helpen???

icon

Beste antwoord door Mel1982 4 april 2012, 19:07

Hey Menno,mijn vader had nog een simkaartje van kpn prepaid en die heb ik geprobeerd en nu werkt alles wel...heb dus gewoon verkeerde simkaart aangeschaft

Heb alles dus nu in orde,heel erg bedankt voor alle hulp en de moeite die je voor me hebt gedaan

gr Melvin

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Mel1982,

Waarschijnlijk moet er een uitgaande verbinding worden gemaakt, er dient ook te worden opgenomen, voordat de aansluiting in zijn geheel is geactiveerd.  Kunt u, als dit niet lukt, de prepaidkaart ook testen in een toestel? Verder kunt u alle toestelinstellingen ook handmatig instellen, zie deze linkHeeft u het beltegoed al een keer opgewaardeerd?

Mocht dit alles geen uitkomst bieden, dan ontvang ik graag in een privé-bericht uw simkaartnummer en mobiele nummer zodat ik uw aansluiting kan nakijken.

Met vriendelijke groet,

Menno 

Hallo Menno,welk uitgaande verbinding moet ik maken dan,ik kan niet bellen omdat het gesprek meteen beeindigd.

Ik hoor het graag

grt Melvin

Reputatie 5
Badge +6
Beste Melvin,

Ik heb naar aanleiding van uw privébericht uw gegevens nagekeken en het blijkt dat u over een prepaid internetaansluiting met bijbehorende SIM-kaart beschikt. Als u in een privébericht uw postcode/huisnummer en uw gehele naam wilt doorgeven dan zal ik u kosteloos een andere SIM-kaart toesturen en indien nodig een aanpassing doorvoeren in uw aansluiting.

Met vriendelijke groet,

Menno

Dus eigenlijk heb ik een verkeerde prepaid kaart gekocht????

Met de nieuwe simkaart die je me wilt sturen,zit daar een abbonement aan vast????

Alvast bedankt weer

gr Melvin

Reputatie 5
Badge +6
Nee die SIM-kaart is gewoon voor een prepaid aansluiting zoals u die eigenlijk had willen hebben.

Hey Menno,mijn vader had nog een simkaartje van kpn prepaid en die heb ik geprobeerd en nu werkt alles wel...heb dus gewoon verkeerde simkaart aangeschaft

Heb alles dus nu in orde,heel erg bedankt voor alle hulp en de moeite die je voor me hebt gedaan

gr Melvin

Reageer