Beantwoord

"kan niet communiceren met google home mini"

  • 6 January 2021
  • 5 reacties
  • 8012 keer bekeken

Ik krijg geen verbinding met google home mini sinds vandaag met mij  nieuwe kpn aansluiting.

 

Mijn telefoon vind de google home mini en gaat er mee aan de slag om te instaleren maar op t laatst krijg ik de melding "kan niet communiceren met google home mini"

Voorheen bij ziggo werkte het prima. 

Iemand de oplossing. Met er iets gewijzigt worden in t modem. Google home mini meld steeds" dat ie geen verbinding kan maken met wifi" 

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 6 January 2021, 23:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Leo moll , 

Reset de google home mini eens en probeer het nogmaals. 

Bedankt voor de reactie. 

Maar reset is al gedaan. Al viel dat al niet mee. Zitten geen knopjes op de google mini. Is toch stroom er ruim 1 minuut af halen?

Reputatie 7
Badge +10

Bedankt voor de reactie. 

Maar reset is al gedaan. Al viel dat al niet mee. Zitten geen knopjes op de google mini. Is toch stroom er ruim 1 minuut af halen?


Nee;

Als je de google mini gaat resetten, houd je de knop 'Microfoon dempen' op de achterkant van het apparaat ongeveer vijftien seconden ingedrukt.

Onderop zit  een soort rondje, die moet je 15 seconden ingedrukt houden. 
 

De Google Home laat je weten dat hij wordt gereset.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Leo moll, is het gelukt? 

Hallo. Jazeker. Het resetten ging anders als zoals op de site werd beschreven. Maar nu op t goede wifinet. 

 

Thanks voor je berichtje