klacht

• 11 november 2011
  • 1 reactie
  • 9843 keer bekeken

via dit schrijven wil ik toch mijn ongenoegen even uiten.

Daar een medewerker van de kpnwinkel in de muntstraat te Maastricht zo onkundig,mij een leuk abonnement heeft aangesmeerd met 3 mnd gratis en blaLBLAbla...

men kent die verkoop praatjes wel.

Is mijn gsm afgesloten geweest en kan ik maar liefst bijna 30 euro betalen.. Hoezo gratis blalbla?

Volgens deze werknemer zou automatisch de kosten van mijn bellen van mijn rekening worden gehaald.

Nadat ik hem uitgelegd had dat ik het vervelend vind dat ik geen acceptgiro's meer krijg,

Ook heb ik mijn adres gegevens toen voor de derde keer doorgegeven,omdat het abonement nog via het oude adres liep.

Ook dat heeft hij veranderd.

Maar helaas toch maar even nu weer een melding via de gsm van 62.85 waarvan dus bijna 30 euro af en aansluit kosten zijn verrekend.

Zeer bezwaarlijk vind ik dit allemaal en zal ook wachten dat mijn contract van kpn afloopt.

En overstappen naar een andere maatschappij.

Zolang al klant van kpn.Ongelooflijk gewoon.

Klantvriendelijkheid in de winkel in de muntstraat laat te wensen over,is er een abonnement aangesmeerd en zijn er later vragen of andere dingen wordt je afgewimperd met een telefoonnummer waar je je vragen neer kunt leggen.

Persoonlijk raad ik dan ook dringend aan om ten eertste de mensen goed op te leiden en tevens een klantvriendelijkheids cursus te laten volgen.

Ik weet er wel een GEWOON BETER. wordt op het Arcus college en in het bedrijf geleerd.

Met veel teleurstelling beeindig ik dit schrijven.

Mevr.Verhoeven.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste Mevr.Verhoeven,

Nadat ik uw bericht heb gelezen wil ik u graag verzoeken om mij via een privebericht uw klantnummer, huisnummer + postcode en betreffend mobiel nummer toe te sturen.

Graag vraag ik u tevens een nummer toe te voegen waar ik contact met u kan opnemen.

U zult begrijpen dat een klacht zoals u beschrijft normaal via onze klantenservice behandeld kan worden waar KPN u ook graag van dienst zal zijn.

Toch wil ik in uw geval dit graag voor u oppakken en zien wat ik voor u kan betekenen om een passende oplossing te vinden omtrent uw klacht.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer