Beantwoord

klacht

• 11 november 2011
  • 3 reacties
  • 9707 keer bekeken

Afgelopen week wilde ik mij Hi sim-only opzeggen omdat ik een nieuwe mobiel wilde hebben.

Ik belde de klantenservice en de telefonist daar heeft mij toen een abbonement (Personal Sim Bel-SMS-WebXL 650) aangeboden van KPN, waar ik het toestel gratis zou krijgen, en na 1 maand mijn bundelhoogte zou kunnen bijstellen naar de laagste waarde (Personal SimBel-SMS-WebXL 150.

Dit kon volgens hem omdat ik al klant van Hi was, en hij had dit ook voor zijn vader gedaan!

Mede doordat ik mijn abbonement na 1 maand omlaag zou kunnen bijstellen heb ik besloten het te doen.

De dag erna las ik op internet echter dat het pas na 3 maanden mogelijk zou zijn om het abbonement bij te stellen, en ik vertrouwde het niet helemaal, dus heb ik de KPN klantenservice gebeld.

Nadat ik mijn verhaal had uitgelegd aan de telefonist, heeft hij navraag gedaan, en mij verzekerd dat ik inderdaad na 1 maand mijn bundel zou kunnen verlagen.

Na deze gerustelling heb ik mijn mobiel in gebruik genomen (micro sim kaart geactiveerd, zelfde nummer gehouden).

Nu dacht ik alvast mijn contract te gaan verlagen door te bellen met de klantenservice,omdat ik het anders wel is zou kunnen gaan vergeten, maar nu werd daar door 2 verschillende medewerkers gezegd dat het pas na 3 maanden kon, terwijl ik 2 dagen ervoor navraag had gedaan en mij verzekerd is dat het na 1 maand kon!'

Ik ben dus of 2 keer geinformeerd (speciaal voor gebeld ter controle), of de medewerkers van de klantenservice begrijpen het niet.

Helaas het gesprek niet opgenomen, dus kan ook niks bewijzen.

Als ik dit vantevoren geweten had, had ik de telefoon beter ergens anders kunnen bestellen!

Dit grapje kost mij dus 90 euro extra, bedankt!

icon

Beste antwoord door rtrgroningen12 15 november 2011, 15:14

Hallo Cornelis.

De klacht is inderdaad opgelost.

Hartelijk bedankt!

René

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste rtrgroningen,

Welkom op het KPN Forum!

In de eerste plaats mijn dank voor een heldere verklaring van uw klacht.

Om u van dienst te zijn en navraag te doen bij het betreffende KPN service kanaal verzoek u graag om mij via een privebericht uw klantnummer, huisnummer + postcode en het betreffende mobiele nummer toe te zenden.

Tevens verzoek ik u een contact nummer toe te voegen waarop een medewerker van KPN u kan bereiken gedurende kantooruren.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +3
Beste rtrgroningen,

Dank voor de door ons gevraagde gegevens, via de collega's van KPN is uw klacht inmiddels opgelost.

Ik vertrouw erop dat dit voor u de juiste oplossing is.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Hallo Cornelis.

De klacht is inderdaad opgelost.

Hartelijk bedankt!

René

Reageer