klacht indienen

• 11 januari 2015
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

Geachte heer Mol,

Wij hebben een leasecontract voor onze mobiele telefoons.

Ten eerste wisten wij hier niet van en is ons twee jaar geleden

nooit medegedeeld. KPN is trouwens de enige provider geweest die leasecontracten heeft

afgesloten. Echt schandalig.

Nu na twee jaar mag ik mijn abonnement verlengen. Echter dan moet het leasetoestel

worden opgestuurd. In de winkel werd mij medegedeeld dat KPN niets met het toestel doet.

Over het algemeen worden die toestellen weggegooid! 

Mijn toestel kon niet meer opladen. Het toestel functioneert nog heel goed naar behoren en 

er kan alles mee worden gedaan alleen niet meer worden opgeladen.

Nu wordt mij een schadevergoeding voor Euro 25,00 in rekening gebracht.

Als het geen leasetoestel was geweest, was er vuiltje aan de lucht. Het toestel was van mij en ik had gewoon een nieuwe kunnen uitzoeken. Nu omdat het leasetoestel is, gaat men kosten in rekening brengen.

Ik voel mij als trouwe klant van KPN in de maling genomen en belazerd.

Reageren op een e-mail van KPN kan je ook al niet.

Echt schandalig en oplichterij!!!

Mvgr.,

Brigitte Braun

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste Brigitte,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. De leasecontracten zijn ingevoerd om op die manier een andere service te kunnen bieden in geval van bijvoorbeeld een kapot toestel. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je hier achteraf achterkomt. De leasecontracten waren destijds de enige contracten die afgesloten konden worden bij KPN. Ook Hi en Telfort hebben deze constructie gehanteerd.

Graag wil ik voor je kijken wat ik kan betekenen inzake de boete die in rekening wordt gebracht of al is gebracht voor het leasetoestel. Ik begrijp dat dit de emmer helemaal doet overlopen! Wil je hiervoor je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? Dan ga ik ermee aan de slag!

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer