klacht over opsturen mobiel zonder bon..

• 4 januari 2012
  • 1 reactie
  • 9993 keer bekeken

mn samsung galaxy S2 heeft kuren, apps openen (soms) niet en moet ik regelmatig geforceerd sluiten, terugzetten naar fabrieksinstellingen lukt niet...dus ik naar de KPN-winkel in Winschoten; "sorry mevrouw, we mogen em zonder bon niet opsturen ter reparatie" dus ik naar huis, alles overhoop gehaald...GEEN BON... ik bellen met klantenservice KPN; "sorry, mevrouw, kan u, zonder bon, niet helpen" ik mailen naar klantenservice KPN; sorry, we kunnen u, zonder bon, niet verder helpen .... ik twitter, op aanraden van een vriend en krijg direct de vraag de klacht via dm te versturen, word na een 15 minuten gebeld...de bon word opgestuurd...tenminste,,dat hoop ik want tegelijkertijd krijg ik een mail waarin staat dat ze me niet verder kunnen helpen...ik word er een beetje moe van 😞 (en ben niet tevreden over de hulp die ik op 't moment krijg...) wat nu ?? Ik heb WEL een bewijs van mn bankafschrift dat ik op de desbetreffende dag bij de KPN-winkel in WINSCHOTEN de 0.01 ct heb gepint om mn rekening te kunnen verifiëren!!! dat is ook een bewijs!!!!

1 reactie

Ik snap dat met die bon ook nooit. Ik heb hem toevallig nog wel, maar KPN heeft zelf toch ook het IMEI nummer in beheer en zou dat zou toch kunnen opvragen aan de hand van de betalingsgegevens op jouw bankafschrift? Ik zou gewoon je afschrift printen en laten zien. In de originele verpakking van je telefoon staat je IMEI nummer, als je die meeneemt lijkt me dat je alle informatie bij je hebt die nodig is... Succes verder.

Reageer