Vraag

'Klantvriendelijk

• 6 juni 2018
  • 2 reacties
  • 247 keer bekeken

Goedenavond,

Ik vraag me af wat KPN verstaat onder klantvriendelijk.
Ik heb een Samsung S7 en deze is helaas kapot gegaan, uit zichzelf niet omdat ik hem heb laten vallen of laten verdrinken in de wc maar uit zichzelf.
Ik breng deze weg om gemaakt te worden, krijg geen leentoestel omdat je daarvoor verzekerd moet zijn.
Blijkbaar is het kapot gaan van een toestel per definitie je eigen schuld.
Na 2½ week kan ik hem gaan ophalen helaas was er een beschermglaasje blijven zitten wat kapot was gegaan. Na 2 dagen doet het toestel niet wat je van hem verwacht, blijft hangen en ik kon zelfs een telefoontje niet aannemen terwijl de telefoon wel overging maar geen beeld gaf. Dus weer naar de winkel en weer opgestuurd. en weer geen leentoestel.

Vandaag kon ik mijn toestel ophalen en wat waren de medewerkers van de winkel Ekkersrijt vriendelijk zeg... Nee dus.
Wij komen de winkel binnen en er was 1 medewerker met een klant bezig en er stond een dame bij een balie met computer die vroeg waarvoor we kwamen. Dat ik heb vriendelijk gedaan, en de dame zegt het kan wel 15 minuten duren. Mijn reactie, was oh kijk om me heen en zie verder niet niemand in de winkel behalve die ene klant die geholpen werd. Zeg ik dat is toch normaal hier.
Zegt de dame dat haar collega's ook pauzen willen... nou kom op zeg dat zeg je niet tegen klant.
Vervolgens gaat ze in een aparte ruimte spullen in de computer staan scannen, kletsen met een andere collega en wat rondlopen. Ik heb wijselijk maar mijn mond gehouden.

Toen na een 15 minuten ging een van haar collega's de telefoon halen, dat duurde zolang dat wij dachten dat hij de telefoon nog moest nakijken, uiteindelijk kwam hij terug en ging bij een tafel met computer staan, staat daar vervolgens een minuut of 5 iets te doen en toen kon ik eindelijk na 25 minuten mijn toestel in ontvangst nemen. Vervolgens vraagt hij of ik een simkaart bij me heb, maar ik zeg nee dat doe ik zelf.
Daarna werd ik niet meer aangekeken, ik heb het toestel bekeken heb er nog even gestaan maar de heer was heel druk bezig met de computer. Vervolgens heb ik gevraagd of dit het was..... Antwoord ja en verder niets.

Is dit nu de klantvriendelijkheid die KPN wil uitstralen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ai, ai. Dat is beslist geen fijn verhaal. Ik vind het erg vervelend dat jij dit zo ervaren hebt.
Ik heb je verhaal zojuist één op één doorgestuurd naar de winkelmanager en wacht even af of er een reactie komt. Weet jij toevallig nog een naam van een medewerker?

zo ja : kun je mij die via een privébericht toesturen?
Goedemiddag,

Dank je voor je antwoord en actie.

Reageer