Beantwoord

Kon geen los toestel kopen in de winkel

  • 11 December 2020
  • 6 reacties
  • 164 keer bekeken

Vandaag 11-12-2020 weer eens bij de KPN winkel geweest om 2 telefoons te willen aanschaffen. Die ik gelijk wil betalen zonder onze lopende KPN abonnementen aan te passen. Het antwoord net als vorig jaar we hebben deze toesteken niet op voorraad. Nu moest een vriend wel zijn KPN abonnement verlengen en is na mij bij dezelfde KPN winkel geweest. Deze heeft het zelfde toestel gelijk meegekregen. 
als betalen de klant bij KPN voel ik me zwaar in de maling genomen.

KPN, u word bedankt voor de eerlijkheid. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 11 December 2020, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Dat kan kloppen dat toestellen er wel zijn, maar toestellen zijn of voor vrije verkoop of in combinatie met een abonnement, dus de vrije toestellen waren op in jou geval.

Die waren niet op. Heb van tevoren net als vorig jaar gevraagd waar ze nog liggen. Vorig jaar ben ik bij 5 kpn winkel geweest de winkel in Rotterdam bij het meubelplein alexandrium was de enige die wel de 2 toestellen meegegeven heeft.

Reputatie 7
Badge +21

Dat kan kloppen dat toestellen er wel zijn, maar toestellen zijn of voor vrije verkoop of in combinatie met een abonnement, dus de vrije toestellen waren op in jou geval.

Inderdaad, KPN gebruikt de toestellen als middel om abonnementen te verkopen. Daar ligt de prioriteit, dus bij beperkte voorraad gaat dat voor en grijpt de losse verkoop "mis”.

Dat kan dan wel zo zijn. Ik kan de toesteken ook niet via de winkel kopen dat ze geleverd worden aan huis. Dit is volgens kpn wel mogelijk.

Daar heb ik geen idee van of dat kan, maar waarom zo vast zitten aan KPN, Belsimpel, Mediamarkt, mobiel.nl en dergelijke verkopen ook Telefoons, vaak sneller geleverd en goedkoper.

Reputatie 7
Badge +24

KPN verkoopt toestel alleen los via de winkel. En alleen als ze ruim op voorraad zijn. Anders krijg je gewoon het deksel op je neus. En al zou het wel lukken, dat je hem kan kopen, dan nog mag je een toeslag van 30 of 40 euro ofzo betalen. Losse verkoop, daar lig helemaal niet de prioriteit bij KPN.