Beantwoord

KpN mobiel met pin apparaat: VRESELIJK!

• 30 oktober 2012
  • 2 reacties
  • 9487 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Voor mijn PIN heb ik een mobile communicatie en dataabonnement bij KPN. Nu krijg ik meerdere keren factuurherinneringen omdat de facturen kennelijk niet aankomen. Mij is aangeraden om mijn kpn te activeren en zo inzicht te houden. Prima, maar het idiote is dat die dienst alleen geactiveerd wordt via...sms. Ik ben niet echt slim op apparatengebied, maar mijn PIN ontvangt geen sms, ik kan er ook niet op gebeld worden -mevrouw van KL.Service melde doodleuk dat er pogingen zijn gedaan om contact met mij op te nemen-..Natuurlijk!

Nu komt het, door dit gedoe schijn ik kennelijk gedisconnect te zijn geweest -nooit wat van gemerkt- zodat ik niet kan bellen, -doe ik niet met een Pin apparaat-.Telefoontje naar aanleiding van die brief leverde weer het volgende op, wij hebbenhet via sms aangekondigd, tijdig en nu moet u heraansluitingskosten betalen..

Ik wordt er lichtelijk gestoord van en wil graag iemand spreken die deze vicieuze cirkel oplost en die factuur die onvindbaar is corrigeert- zonder de aansluitkosten-.

Graag hoor ik wat ik zelf kan doen en welke info jullie nodig hebben. Deze metode werkt op dit moment niet.

Vriendlijke groet, AR

icon

Beste antwoord door Jemy_ 1 november 2012, 11:03

Beste AR,

Om een en ander te kunnen uitzoeken, heb ik het nummer nodig van de SIM-kaart in jouw PIN-apparaat. Op die manier kan ik je klantgegevens opvragen en kijken wat er mis is.

Graag het SIM-kaartnummer in een privébericht sturen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Vermoed ik juist dat dit om een zakelijk product gaat? Zoals op deze pagina? 

http://www.kpn.com/zakelijk/zakelijk-internet/zakelijk-pinnen/pinnen-op-uw-zaak.htm

Aan de rechterkant staat een knop: 'bel mij terug', ik denk dat het namelijk het makkelijkste is om dit via de telefoon af te handelen?! 

Reputatie 4
Badge +2
Beste AR,

Om een en ander te kunnen uitzoeken, heb ik het nummer nodig van de SIM-kaart in jouw PIN-apparaat. Op die manier kan ik je klantgegevens opvragen en kijken wat er mis is.

Graag het SIM-kaartnummer in een privébericht sturen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer