Mijn defecte ( bij de KPN aangeschafte) mobiele telefoon 3 weken geleden aangeboden ( via de post) bij het KPN reparatiecentrum. Op de KPN website staat dat je de reparatie van je telefoon kan volgen middels een toegangscode. Vul je die in geeft hij : code onjuist. Ik bel met 0800-8200008 om hulp. Geef de gegevens door aan de dame die ik aan de lijn heb. Die kan mij niets anders vertellen dat de telefoon ‘in reparatie ‘is. Ja dat snap ik wel maar hoever is hij in reparatie en hoe kan ik dit zelf constateren? Dat kan zij ook niet zien en blijkbaar ook niet naar informeren. Heeft een ‘volg je reparatie pagina ‘ dan wel zin als je eigenlijk niet geholpen wordt? Ik wil uitsluitend weten hoever ze zijn en wanneer ik mogelijk mijn toestel terug kan verwachten. Kan ik hierover beter geïnformeerd worden en zo ja hoe?
Vriendelijke groet,
Marguerite
Beste antwoord door Marretje47
Bekijk origineel