Beantwoord

KPN reparatie centrum

  • 8 May 2020
  • 4 reacties
  • 1742 keer bekeken

Mijn defecte ( bij de KPN aangeschafte)  mobiele telefoon 3 weken geleden aangeboden ( via de post) bij het KPN reparatiecentrum. Op de KPN website staat dat je de reparatie van je telefoon kan volgen middels een toegangscode. Vul je die in geeft hij : code onjuist. Ik bel met 0800-8200008 om hulp. Geef de gegevens door aan de dame die ik aan de lijn heb. Die kan mij niets anders vertellen dat de telefoon ‘in reparatie ‘is. Ja dat snap ik wel maar hoever is hij in reparatie en hoe kan ik dit zelf constateren? Dat kan zij ook niet zien en blijkbaar ook niet naar informeren.  Heeft een ‘volg je reparatie pagina ‘ dan wel zin als je eigenlijk niet geholpen wordt? Ik wil uitsluitend weten hoever ze zijn en wanneer ik mogelijk mijn toestel terug kan verwachten. Kan ik hierover beter geïnformeerd  worden en zo ja hoe?

Vriendelijke groet,

Marguerite

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Marretje47 8 May 2020, 12:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hey @Marretje47, welkom op het KPN forum. Zeer begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je jouw toestel weer gerepareerd kunt verwachten. 

Wat krijg je op deze pagina: Status van je reparatie KPN precies te zien? Geeft dat die foutcode? 

Goedemiddag ;-)

“wij kunnen helaas geen reparatie vinden met de door u opgegeven code “. Dat krijg ik te zien. Ondertussen heb ik ook niet stilgezeten en ben verder gaan zoeken en ergens in de krochten van dit KPN forum vond ik de website www.e-repair.nl. De pagina van Teleplan. 

Hier heb ik gevonden wat ik wilde weten. Echter het gaat erom dat het natuurlijk zo moet zijn dat het prettig is als ik de hulplijn bel van het reparatiecentrum ik dan een medewerker aan de telefoon krijg die mij op geen enkele manier behulpzaam is en alleen maar min of meer zegt. ‘Je hebt pech ik kan er niet naar infomeren en ik weet het ook niet’ .

Overigens moet ik ook vermelden dat ik, de keren dat ik  jullie  (KPN) zelf gebeld heb met een vraag, ik altijd goed en behulpzaam ben geholpen.

Het kan zijn dat deze 2 ( het reparatiecentrum en KPN zelf )  instanties los van elkaar opereren wat betreft de communicatie maar misschien toch een puntje van aandacht? 

Ik denk dat mijn probleem in ieder geval zo opgelost is ( voorlopig ;-)

Vriendelijke groet,

Marguerite

 

 

 

 

Reputatie 7

“wij kunnen helaas geen reparatie vinden met de door u opgegeven code “. Dat krijg ik te zien. Ondertussen heb ik ook niet stilgezeten en ben verder gaan zoeken en ergens in de krochten van dit KPN forum vond ik de website www.e-repair.nl. De pagina van Teleplan. 

Waar het forum(bibliotheek) allemaal wel niet goed voor is. Fijn dat je via E-repair op de juiste pagina terecht bent gekomen. Well done :raised_hands_tone3:

Hier heb ik gevonden wat ik wilde weten. Echter het gaat erom dat het natuurlijk zo moet zijn dat het prettig is als ik de hulplijn bel van het reparatiecentrum ik dan een medewerker aan de telefoon krijg die mij op geen enkele manier behulpzaam is en alleen maar min of meer zegt. ‘Je hebt pech ik kan er niet naar infomeren en ik weet het ook niet’ .

Eens, @Marretje47 . Dat vind ik ook erg bijzonder, heel jammer zelfs. Sorry daarvoor. Teleplan is een extern bedrijf dat we inhuren voor reparaties. Neemt niet weg dat we mogen verwachten dat het contact tussen (onze) klant en hun  optimaal is. Puntje van aandacht inderdaad, Ik ga het bij ze kenbaar maken. Dank voor de feedback!

mooi!

Ondertussen had ik ook gezien dat Teleplan extern is en dat jullie hen contracteren voor reparaties.

Neemt inderdaad niet weg dat je toch wel een bepaald service niveau mag verwachten dat is waar.

Nu zal je  denken toeval bestaat niet ;-)  maar ik kreeg zo net een mail van Teleplan dat mijn mobiel gerepareerd is en opgestuurd wordt naar mijn woonadres. 

Hartelijke groet,

Marguerite

Reageer