Beantwoord

kpn valt onder simpel?

• 25 november 2015
  • 4 reacties
  • 5612 keer bekeken

hallo, ik heb een vraag valt simpel ook onder kpn? 

ik heb nu een abbo bij kpn. mijn abbo loopt door tot juni. ik kan bij kpn in december mijn contract verlegen of afsluiten. ik wil graag naar simpel overstappen. gaat dat dan makkelijk dan bij andere providers? gr

icon

Beste antwoord door Jd1 25 november 2015, 22:25

Sinds de oprichting werd gebruikgemaakt van het netwerk van KPN. Toen T-Mobile eind 2010 Simpel overnam, gingen alle klanten gebruikmaken van het netwerk van T-Mobile. Sinds de overname was Simpel een onderdeel van T-Mobile, maar opereerde het als apart bedrijf.[1]

In augustus 2014 heeft Simpel zich losgemaakt van T-Mobile en opereert nu als zelfstandig bedrijf.[2] Het toenmalige management heeft de virtuele provider zelf gekocht, met geld van externe geldschieters. Simpel zou zich los hebben gemaakt van T-Mobile, zodat het een eigen koers kan gaan varen. Simpel maakt nog steeds gebruik van de infrastructuur van T-Mobile.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Sinds de oprichting werd gebruikgemaakt van het netwerk van KPN. Toen T-Mobile eind 2010 Simpel overnam, gingen alle klanten gebruikmaken van het netwerk van T-Mobile. Sinds de overname was Simpel een onderdeel van T-Mobile, maar opereerde het als apart bedrijf.[1]

In augustus 2014 heeft Simpel zich losgemaakt van T-Mobile en opereert nu als zelfstandig bedrijf.[2] Het toenmalige management heeft de virtuele provider zelf gekocht, met geld van externe geldschieters. Simpel zou zich los hebben gemaakt van T-Mobile, zodat het een eigen koers kan gaan varen. Simpel maakt nog steeds gebruik van de infrastructuur van T-Mobile.
Reputatie 1
Het was ooit kpn en t-mobile maar is nu geheel zelfstandig
Reputatie 7
Denk eraan dat je pas zonder boete kunt overstappen naar een andere provider als je abonnement vrij is. Dat wil zeggen na de "einddatum". V.a. dat moment kun je boetevrij overstappen. Overigens kan dat wel iéts eerder (2 maanden) maar dan moet je aan KPN alsnog die laatste 2 maanden + €25 administratiekosten betalen. Na de einddatum van je contract (wat dan stilzwijgend doorloopt) kun je boetevrij overstappen.

Bij KPN kun je wel 6 maanden voor de einddatum verlengen. Maar overstappen kan niet eerder dan 2 maanden daarvoor dus. Zeker met nummerbehoud.

Eerder opzeggen resulteert ook in het betalen van de resterende maanden + €25.

oke bedankt

Reageer