Beantwoord

KPN winkel voorraad Fairphone

  • 10 July 2019
  • 8 reacties
  • 707 keer bekeken

Kan ik ergens zien of de KPN winkel in Nijmegen een Fairphone op voorraad heeft?
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 July 2019, 09:55

Bekijk origineel

8 reacties

Waarom is het blijkbaar zo moeilijk om hierop een antwoord te geven?
Er moet toch wel iemand zijn die weet wat waar voorradig is?🤔
Reputatie 7
Badge +21
Als je snel antwoord wil hebben, is het forum niet de juiste plaats.
KPN moderators handelen de topics in chronologische volgorde af.
Reactie meestal binnen 1-2 dagen (afh. van drukte)
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Berror, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het Forum heb je geen 'live' contact, vandaar dat we nog niet hebben gereageerd. Maar nu ben ik er 🙂 Ik heb even voor je gekeken en helaas is in beide winkels in Nijmegen de Fairphone 2 in beide kleuren niet op voorraad. Je kan hem uiteraard wel online bestellen (met abonnement) of even langs de KPN Winkel lopen om hem daar te bestellen.
Hartelijk bedankt voor de reactie.👍
46 minuten geleden
Goed antwoord gehad echter is alles in de soep gelopen in de winkel in Dukenburg Nijmegen.
Hier werd ik vandaag, 13-07-2019 bijzonder slecht geholpen zeg maar helemaal niet.
Antwoord was "Wij kunnen geen bestelling doen. Bij Kpn Webcare weten ze niet wat wij doen."
Alleen met abonnement kon.
Voel me zeer te kort gedaan.🤔

Met vriendelijke groet,

Berry van Driel
Reputatie 7
Badge +21
@Berror, sommige toestellen die wij verkopen kan je ook los kopen in de KPN winkel. Echter is dit wel afhankelijk van de voorraad op dat moment. In jouw geval denk ik dat de voorraad niet voldoende was. Vreemd dat het op die manier niet is uitgelegd 😞 Wel heb ik hierboven aangegeven dat het in combinatie met abonnement was. In het geval dat je nog een abonnement hebt (bij KPN of ergens anders) kan je kijken of je hem ergens anders los kan aanschaffen. Verschillende telefoonwinkels hebben deze opties vaak wel.
Het probleem is dat mijn huidige telefoon niet erg betrouwbaar meer is maar dat ik mijn abonnement pas over 6 mnd kan verlengen dus dan met een nieuwe telefoon. Ben bang dat ik dat niet haal en wil graag nu er ook nog een Fairphone beschikbaar is bij KPN voor de zekerheid overgaan tot de aanschaf van een nieuwe.
Had gehoopt op wat coulance gezien mijn historie bij KPN, jarenlang zeker 40 jaar al klant met meerdere abonnementen.
Jammer dat het lijkt dat daar geen beweging in lijkt te zitten.
Reputatie 7
Badge +21
@Berror, ik begrijp dat je hem graag bij KPN wil aanschaffen ook al is het als los toestel. Als ik even snel op internet kijk, zie ik dat de Fairphone 2 vaak niet leverbaar is op het moment. Dat kan zeker meespelen in de beslissing dat hij op dit moment niet los aangeschaft kan worden. Dit kan over enkele dagen of weken weer anders zijn. Je kan afwachten tot je toestel het begeeft (misschien verrast het je en houdt hij het nog wel 6 maanden vol), of ergens anders los het toestel proberen te kopen. Via KPN is het dus op dit moment niet mogelijk, en dat heeft verder niet te maken met hoelang je klant bent. Dit zal voor iedere klant hetzelfde zijn.

Reageer