Beantwoord

leasetoestel overnemen

• 27 juli 2015
  • 2 reacties
  • 320 keer bekeken

Ik heb mijn mobiele abonnement verlengd, en daarbij een nieuwe toestel gekocht. Ik kan mijn oude lease toestel overnemen, en in een brief staat er dat ik dit via de website kan doen, maar als ik op de website op 'Leasetoestel' klik, wordt ik naar een nieuwe pagina gestuurd waarbij ik opnieuw moet inloggen en kom ik in een visieuze cirkel terecht.

Hoe kan ik eenvoudig aangeven dat ik de toestel wil overnemen?

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Cindy_ 28 juli 2015, 17:40

; welkom op het forum! Ik ga je helpen bij deze vicieuze cirkel. Wil je me hiervoor je 06-nummer, postcode, huisnummer, naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht toesturen? Dan kan ik het voor je in orde maken en dan wordt het overnamebedrag op de volgende factuur in rekening gebracht. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Een WebCare Medewerker kan dit voor je in orde maken. Deze zal waarschijnlijk deze week nog antwoorden in dit topic!

Robin
Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum! Ik ga je helpen bij deze vicieuze cirkel. Wil je me hiervoor je 06-nummer, postcode, huisnummer, naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht toesturen? Dan kan ik het voor je in orde maken en dan wordt het overnamebedrag op de volgende factuur in rekening gebracht. 

Reageer