Beantwoord

Losse foto opslaan whatsapp huawei

Ik heb sinds kort een Huawei P20 Pro. In whatsapp heb ik de instellingen zo staan dat media niet automatisch in mijn galerij komt. Ivm onzin foto’s en filmpjes die ik niet wil. Af en toe zit er een foto tussen die ik wel in mijn galerij wil opslaan. Maar ik kan op mijn huawei niet ontdekken hoe dat moeten.

foto ingedrukt houden werkt niet, er verschijnt dan geen menu waarin je op opslaan kan drukken. Ook geven de drie puntjes rechts boven in het scherm veel opties. Maar niet opslaan in galerij.. iemand een idee hoe ik een losse foto kan opslaan?
icon

Beste antwoord door Vikash 18 november 2018, 15:45

Goedemiddag @Marlaan89. Welkom op het forum. Het is (zover ik weet) helaas niet mogelijk om één foto te verplaasten vanuit Whatapp naar de galerij. Je kan in Whatsapp aangeven dat je automatisch alle foto's wil verplaatsen naar jouw galerij, of juist niet. Er is geen mogelijkheid om dit per foto te bepalen. Ik hoop dat dit je verder helpt, als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Marlaan89. Welkom op het forum. Het is (zover ik weet) helaas niet mogelijk om één foto te verplaasten vanuit Whatapp naar de galerij. Je kan in Whatsapp aangeven dat je automatisch alle foto's wil verplaatsen naar jouw galerij, of juist niet. Er is geen mogelijkheid om dit per foto te bepalen. Ik hoop dat dit je verder helpt, als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag
Reputatie 7
Badge +15
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer