Beantwoord

Losse verkoop Nokia

• 17 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 315 keer bekeken

Reputatie 1
Gisteren hebben mijn schoonouders (90 en 93 jaar) bij de KPN winkel in Heerlen een los toestel gekocht en wel een Nokia.
Vandaag hebben zij mij gevraagd om het gebruik van deze gsm uit te leggen.
Het blijkt nu dat deze gsm, gezien de bediening en hun leeftijd, niet te gebruiken is.
Wat te doen? Een eventuele terug name zou voor hun de goede oplossing zijn.
Ik hoop op een snel en gunstig antwoord voor mijn schoonouders.

Met vriendelijk groet,
Frits Schepers
06********

*Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door FritsS 18 augustus 2018, 19:42

Hallo Peter,

Heb het vanmorgen opgelost. Heb een goed gesprek met de manager van het desbetreffende filiaal gehad.
Product wordt teruggenomen.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @FritsS, het is niet slim om je 06-nummer hier neer te zetten. Zou je eventueel je bericht kunnen bewerken? Lukt dit niet, dan zal webcare het doen. ?
Reputatie 1
Hallo Dennis,

Het lukt mij niet.
Dank je wel voor je opmerking..

M.vr.gr. Frits
Reputatie 7
Kan je 'm niet gewoon terugbrengen naar die winkel? Binnen 14 dagen moet je een koop kunnen ontbinden.
Reputatie 1
Hallo Peter,

Heb het vanmorgen opgelost. Heb een goed gesprek met de manager van het desbetreffende filiaal gehad.
Product wordt teruggenomen.
Gisteren hebben mijn schoonouders (90 en 93 jaar) bij de KPN winkel in Heerlen een los toestel gekocht en wel een Nokia.
Vandaag hebben zij mij gevraagd om het gebruik van deze gsm uit te leggen.
Het blijkt nu dat deze gsm, gezien de bediening en hun leeftijd, niet te gebruiken is.
Wat te doen? Een eventuele terug name zou voor hun de goede oplossing zijn.
Ik hoop op een snel en gunstig antwoord voor mijn schoonouders.

Met vriendelijk groet,
Frits Schepers
06********

*Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy
Beste Frits, Hoop voor die oudjes dat het geen Nokia 1 is. Hiermee valt namelijk geen Land mee te bezeilen (lees recensies op Hardwell, en wees verbaasd!!) Het feit dat een KPN winkel deze mensen niet gewoon een SeniorenTelefoon verkoopt, zegt al genoeg over: Of de onkundigheid van de verkoper, Of het Winstbejacht conform het kpn-princiepe: niet voor u geschikt, maar we drukken 't U fijn door de strot!!! Als 't goed is zit er 'n kassabon bij, en, als je tenminste een beetje ****** hebt, ga JIJ naar die *****-winkel met de aangesmeerde meuk, de poen van de oudjes terughalen, met de dwingende vraag 'of ze wel helemaal goed zijn daarzo'. Je verkoopt immers toch ook geen Radio aan een Dove??

Admin: taalgebruik aangepast n.a.v. de huisregels kop 2
Reputatie 6
Badge +9
@Beau W
Ook hier zou ik je willen vragen om dit soort taal achterwege te laten....

@FritsS
Fijn om te horen dat het is opgelost :)
Het is zoals Peter zegt inderdaad mogelijk om binnen 14 dagen een product weer terug te nemen.
Mochten je schoonouders nog steeds op zoek zijn naar een toestel zou je hier misschien eens naar kunnen kijken. Dit toestel is speciaal ontworpen met senioren in gedachte!
https://mobielshop.kpn.com/mobiel/doro/8035/blauw-8gb/zorgeloos-standaard/2-jaar
Reputatie 7
Beste @Beau W,

Welke vervelende ervaring heb je gehad met KPN waardoor je je zo negatief uit meent te moeten laten?
Ik vind het heel jammer dat je je zo denigrerend over de schoonouders van @FritsS uitlaat, het getuigt mijns inziens niet erg van respect om mensen met een respectabele leeftijd als "oudjes" te bestempelen.
Reputatie 7
Badge +15
met de dwingende vraag 'of ze wel helemaal goed zijn daarzo'.

Dag Beau W. Met alle respect vraag ik mij inmiddels af of alles met jou wel goed is. Dit is de tweede topic waarin jij met grof en beledigend taalgebruik reageert, niet alleen voor ons beledigend maar ook voor een grote groep mensen die ertegen vecht.

Ik stel voor om opnieuw te beginnen. Wat is er precies aan de hand? Heb jij een slechte ervaring met KPN gehad? Kan ik iets voor je doen? Ik help je graag waar mogelijk. Laat het me alsjeblieft weten!
met de dwingende vraag 'of ze wel helemaal goed zijn daarzo'.

Dag Beau W. Met alle respect vraag ik mij inmiddels af of alles met jou wel goed is. Dit is de tweede topic waarin jij met grof en beledigend taalgebruik reageert, niet alleen voor ons beledigend maar ook voor een grote groep mensen die ertegen vecht.

Ik stel voor om opnieuw te beginnen. Wat is er precies aan de hand? Heb jij een slechte ervaring met KPN gehad? Kan ik iets voor je doen? Ik help je graag waar mogelijk. Laat het me alsjeblieft weten!
Dit mag niet, Dat mag niet, ongepast zus, onwenselijk zo.... Noem het beestje toch gewoon bij de naam. Of kijken er ook kleine kinderen mee?? Lijkt *** wel een forum voor enkel gereformeerden!! Om te Kotsen! Bah!!

Admin: taalgebruik aangepast n.a.v. de huisregels kop 2, tweede waarschuwing
Reputatie 7
met de dwingende vraag 'of ze wel helemaal goed zijn daarzo'. Dag Beau W. Met alle respect vraag ik mij inmiddels af of alles met jou wel goed is. Dit is de tweede topic waarin jij met grof en beledigend taalgebruik reageert, niet alleen voor ons beledigend maar ook voor een grote groep mensen die ertegen vecht.

Dit mag niet, Dat mag niet, ongepast zus, onwenselijk zo.... Noem het beestje toch gewoon bij de naam. Of kijken er ook kleine kinderen mee?? Lijkt verdomme wel een forum voor enkel gereformeerden!! Om te Kotsen! Bah!!
Je hoeft geen gebruik te maken van dit forum hoor, dat is jouw eigen keuze.
Welk beestje moet nu bij zijn naam genoemd worden?
Wat is het probleem dat jij ervaart en waar je een oplossing voor zoekt?

Reageer