Beantwoord

lukt niet om via sms op te waarderen

  • 12 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 9544 keer bekeken

Heb me aangemeld bij kpn  maar ontvang geen pincode om met sms op te waarderen.

Wat nu?

icon

Beste antwoord door Le-Yuan 14 augustus 2012, 14:08

Hoi Ellentje,

Als je 'Mijn Mobiel' kiest, dan kan je bij 'Mijn beltegoed' je telefoonnummer invoeren. Je ontvangt vervolgens een verificatiecode per sms. Deze code heb je eenmalig nodig om je telefoonnummer in MijnKPN aan te zetten.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste ellentje,

Ik begrijp uit je reactie dat je een MijnKPN account hebt aangemaakt. Heb je de Prepaid aansluiting al wel gekoppeld aan je MijnKPN account?

Daarnaast dien je deze service aan te zetten. Mocht je dat nog niet hebben gedaan, dan kan dat alsnog via de volgende link.

Graag hoor ik of dit is gelukt.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Hey Le Yuan,

Bedankt voor je reactie.

Hoe moet ik mijn prepaid aansluiting koppellen aan mijn "mijnkpn" account? Het lukt me niet.

Alvast bedankt.

Mvg,

Ellentje.

Reputatie 4
Badge +2
Hoi Ellentje,

Als je 'Mijn Mobiel' kiest, dan kan je bij 'Mijn beltegoed' je telefoonnummer invoeren. Je ontvangt vervolgens een verificatiecode per sms. Deze code heb je eenmalig nodig om je telefoonnummer in MijnKPN aan te zetten.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Beste Le Yuan,

Het is gelukt. Super bedankt.

Mvg,

Ellentje

Reageer