Beantwoord

Macupdate 5 dagen geleden uitgekomen.

Reputatie 6
Badge +13
Ik zag dat een beveiligingsupdate voor de Mac 5 dagen geleden was uitgekomen. Ik heb hem nu pas geïnstalleerd omdat ik het niet eerder wist. Is dat nu een risico? En dat ik alleen een update heb uitgevoerd, dan ben ik niet ingelogd he. Graag ontvang ik jullie reacties.
icon

Beste antwoord door huistijger 8 september 2016, 09:36

Zolang je de nieuwste software updates van de Mac installeert hoef je geen beveiligingsupdate te hebben.
Het is geen windows, die het wel hard nodig heeft.
Dat wil niet zeggen dat je geen virus of iets dergelijks kunt krijgen, maar de software van de mac is er prima tegen beveiligd.
Ok, ik heb ook wel een virusprogramma op mijn mac draaien, maar die heeft nog nooit wat gevonden.
Dus geen reden tot paniek.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
En dat ik mijn wachtwoord daarna twee keer moest invoeren nadat het best lang duurde voordat ie dit vroeg, dit kan ook geen kwaad he. Ik hoop dat jullie het snappen en sorry voor het tijdstip, wordt gelukkig steeds minder, dat ik op late tijdstippen wat vraag.
Reputatie 6
Badge +13
En de Mac stond uit, was dus uitgelogd, dan kan het helemaal geen kwaad toch?
Reputatie 7
Badge +17
Zolang je de nieuwste software updates van de Mac installeert hoef je geen beveiligingsupdate te hebben.
Het is geen windows, die het wel hard nodig heeft.
Dat wil niet zeggen dat je geen virus of iets dergelijks kunt krijgen, maar de software van de mac is er prima tegen beveiligd.
Ok, ik heb ook wel een virusprogramma op mijn mac draaien, maar die heeft nog nooit wat gevonden.
Dus geen reden tot paniek.
Reputatie 6
Badge +13
Dank voor je duidelijke en lieve reactie.
Reputatie 6
Badge +13
Hij is helemaal up-to-date nu.

Reageer