micro simkaart

• 23 juli 2013
  • 5 reacties
  • 14121 keer bekeken

hoe kun je gegevens van een gewone simkaart overzetten naar een micro simkaart?

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste proteas,

Wat bedoel je precies met overzetten? Heb je nu een micro simkaart gekregen of wil je weten hoe je een micro simkaart kunt aanvragen? Wil je de contactgegevens op je simkaart overzetten of wil je het telefoonnummer over laten zetten op die simkaart?

Hoe je een simkaart kunt activeren, lees je hier.

En hier zie je hoe je een nieuwe simkaart aan kunt vragen.

ik heb nu samsung galaxy plus met gewone simkaart nieuw toestel samsung s4 is met micro simkaart

hoe kan ik gemakkelijk de gegevens van mijn gewone simkaart overzetten naar micro simkaart (omdat micro simkaart toch niet in samsung galaxy past?)

Reputatie 4
Badge +2
Nee, een normale simkaart past inderdaad niet in de Samsung Galaxy S4, tenzij je de simkaart op maat laat knippen.

Wat wil je precies overzetten? Wil je de contacten van je huidige simkaart overzetten naar je micro simkaart of wil je alleen de simkaart wijzigen?

Reputatie 6
Badge +9
Met Samsung Kies even een backup maken van je oude Galaxy, de nieuwe S4 aan je laptop/pc koppelen met kabel of wifidirect en dan de backup terug zetten.

Als dat niet gaat om wat voor reden, je kunt bij een willekeurige telefoonwinkel adapters krijgen, daarmee kan je de microsim in een adapter plaatsen en deze in een ouder toestel plaatsen.

Reputatie 4
Badge +2
Is het nog gelukt of kan ik je hier nog mee helpen?

Reageer