Beantwoord

mijn abonnement loopt nog 4 maanden kan ik verlengen en een nieuw toestel kiezen, of nieuw abbon

• 12 januari 2012
  • 4 reacties
  • 11150 keer bekeken

mijn abonnement loopt nog 4 maanden, kan ik bij verlengen kiezen voor een nieuwe telefoon naar keus of moet ik dan een nieuw abbonement kiezen. groet theo

icon

Beste antwoord door Cornelis 13 januari 2012, 08:56

Beste dieselpower,

Welkom op het KPN Forum,

Bij verlenging kunt u een telefoon naar keuze uitzoeken.

Om te zien wat de mogelijkheden voor u zijn, verzoek ik graag of u mij via een Privebericht uw klantnummer, mobiele nummer en een contactnummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste dieselpower,

Welkom op het KPN Forum,

Bij verlenging kunt u een telefoon naar keuze uitzoeken.

Om te zien wat de mogelijkheden voor u zijn, verzoek ik graag of u mij via een Privebericht uw klantnummer, mobiele nummer en een contactnummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 3
Badge
Verlengen kan je bij kpn twee maanden voor het einde van je contract. Je zult dus waarschijnlijk nog twee maanden geduld moeten hebben

sim only en een toestel zelf maar kopen denk ik, ben ik zo te zien goedkoper uit.

dieselpower schreef:
mijn abonnement loopt nog 4 maanden, kan ik bij verlengen kiezen voor een nieuwe telefoon naar keus of moet ik dan een nieuw abbonement kiezen. groet theo

Reputatie 7
Badge +11
Beste dieselpower,

Naar aanleiding van uw contact met de medewerker van KPN begrijp ik dat uw vraag is beantwoord betreffende uw abonnement.

Ik begrijp dat een passende oplossing is gevonden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer