Beantwoord

Mijn SIM kaart doet het niet meer, kan ik een nieuwe bestellen?

  • 29 juni 2012
  • 1 reactie
  • 10658 keer bekeken

ik heb een sim kaart, al best wel lang, en sinds kort doet hij het niet meer. ik heb wel een nieuw mobiel, kan het daaraan liggen? er is niks raars aan te zien en ik heb geen idee wat er anders gebeurd kan zijn... heeft iemand een idee? en zou ik wellicht een nieuwe kunnen bestellen? hoe duur zou dat dan zijn?

icon

Beste antwoord door Le-Yuan 29 juni 2012, 11:42

Beste robinbb77,

Om dit voor u uit te zoeken, ontvang ik graag uw telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privebericht.

Hoe u een nieuwe simkaart kunt aanvragen, leest u hier. Een nieuwe simkaart kost € 17,00 exclusief BTW.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste robinbb77,

Om dit voor u uit te zoeken, ontvang ik graag uw telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privebericht.

Hoe u een nieuwe simkaart kunt aanvragen, leest u hier. Een nieuwe simkaart kost € 17,00 exclusief BTW.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reageer