mijn simkaart nummer weten

• 19 september 2012
  • 16 reacties
  • 12195 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
ik wil mijn prepaid simkaart nummer achterhalen, de gedeelte waar het opstond is weggeknipt. Heeft iemand enig idee hoe ik toch achter dit nummer kom? Ik wil heel graag mijn nummer behouden!

M.v.g. chi

16 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste cho,

kun je mij via een privébericht, je mobiele nummer, postcode en huisnummer toesturen?

Dan kan ik na ontvangst voor je achterhalen wat je simkaart nummer is.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

help

mijn simkaart is geknipt,hoe kom ik achter mijn simkaart nummer

natasja

Reputatie 5
Badge +2
Beste fustflame,

kun je in een privébericht je mobiele nummer, postcode en huisnummer toesturen?

Dan kijk ik dit, na ontvangst, graag voor je na.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 7
Badge +3
Beste fustflame,

Heb je inmiddels je simkaart nummer ontvangen?

We horen het graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis

Ja heb het simkaartnr ontvangen,zou ik mogelijk zijn om die van mijn zoon ook op te vragen.deze is namelijk ook verknipt.

Mvg Eric
Reputatie 7
Badge +3
Beste Eric,

Fij te horen dat de eerste is opgelost:)

Kun je in een privébericht het mobiele nummer en het klantnummer van je zoon toesturen?
Indien hij nog op een abonnement zit welke onder jou naam valt en je ook de rekening betaald, dan graag je eigen klantnummer en zijn mobiele nummer.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Ik ben ook mijn simkaartnummer kwijt, kan iemand mij helpen om deze te achterhalen?

Groet,

Reputatie 4
Badge +2
Hoi Free,

Daar kunnen wij je uiteraard mee helpen!

Graag ontvang ik hiervoor je telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privébericht. Ter verificatie ontvang ik ook graag je geboortedatum, laatste 4 cijfers van je rekeningnummer of je klantnummer.

Groeten,

Le Yuan

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Free,

Ik heb je simkaartnummer via een privebericht gestuurd.

Groeten,

Reputatie 7
Badge +3
Beste Eric,

Ik heb je de gegevens via een privébericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Ik heb hetzelfde probleem ik  wil ook mijn simkaart nummer achterhalen,ik heb een abonnement bij kpn.

Het simkaartnummer is er ook bij mij afgeknipt. :(

ik zou ook graag mijn simkaart nummer willen weten.

Doordat mijn simkaart verknipt is kan ik hem niet meer zien.

Wie kan me daarbij helpen?

Reputatie 7
Badge +12
Het simkaartnummer kunt u vinden op de factuur. De staat op de 2e pagina achter het mobiele nummer.

Ik heb een prepaid simkaart waarvan ik het numer wil achterhalen. De kaart is geknipt dus het nummer daar niet meer te lezen.

Reputatie 7
Badge +12
Heeft u nog wel de beschikking over de pukcode en om welk type toestel gaat het hierom?

De pukcode heb ik helaas ook niet meer. Het toestel waar ik de simkaart nu in gebruik is een HTC One X. Ik kan via de Android app "Sim Card" wel een "Sim card Serial number" achterhalen maar dat is een nummer van 19 cijfers. Als ik het goed heb begrepen is een KPN simkaartnummer maar 8 cijfers.

Reageer