Beantwoord

Mijn toestel geeft alleen noodoproepen?

• 2 december 2012
  • 2 reacties
  • 21884 keer bekeken

Na het activeren van de nieuwe (u)sim, is de oude zoals gewaarschuwd onbruikbaar geworden (alleen noodoproepen) Echter, de nieuwe blijft deze melding ook geven.. Gevolg, onbereikbaar.

De nieuwe (u)sim is ook veel kleiner dan de oude, terwijl de ruimte voor de sim in het nieuwe toestel grootte van de oude heeft.. Klopt dit wel allemaal??

icon

Beste antwoord door Piano 2 december 2012, 12:40

Dankje. Hij doet het!! maar wel raar als je het mij vraagt. Hij moet dus precies 'zo' zitten.. nu kan de sim bij eventuele beweging zomaar wat verplaatsen en dan heb ik dus weer geen bereik..

Maar ik ben tot zover geholpen..

Dankje

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Zolang de SIM er niet (goed) in zit zal de telefoon deze melding blijven geven. Verder zou het moeten werken als de chip op het goede gedeelte zit. Die is bij mijn weten namelijk hetzelfde bij mini, micro en nano SIM kaarten. Echter is het de vraag of je de chip op de goede plaatst krijgt als hij een voor jouw toestel verkeerd formaat heeft.

Dankje. Hij doet het!! maar wel raar als je het mij vraagt. Hij moet dus precies 'zo' zitten.. nu kan de sim bij eventuele beweging zomaar wat verplaatsen en dan heb ik dus weer geen bereik..

Maar ik ben tot zover geholpen..

Dankje

Reageer