Beantwoord

MijnKPN app op Lumia werkt niet meer

Hoi
Sinds kort kan ik niet meer inloggen op MijnKPN-app op mijn L950XL.
Ik kreeg te horen dat ik de longin van KPN-ID moet gebuiken... maar dan krijg error-melding mbt gebruikersnnaam /wachtwoord terwijl ik dezelfde gebruik als op de site.

Gebruik ik de login van Mijn KPN-account bij mijn mobileabonnement... dan staat het nummer niet in de lijst waar uit ik moet selecteren.

Bij helpdesk geven ze me aan 24uur te wachten.... maar nu na ongeveer 48 uur... nog steeds geen positief resultaat.
Iemand enig idee?
Wordt de app op de W10M niet meer ondersteund???

Groet,
Peter

Admin: titel van je bericht aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Joran 13 september 2016, 12:02

Het duurde helaas even voor de storingsmelding in behandeling werd genomen. Ik begrijp van peerke dat de storing gelukkig is verholpen! 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey Peter, de ondersteuning voor Windows Mobile is niet gestopt! Vreemd dat je deze foutmelding krijgt, zeker als het vroeger goed heeft gewerkt. Is er iets veranderd voor het moment waarop het niet meer werkte? App geherinstalleerd bijvoorbeeld, of een abonnementswijziging?

Ik controleer je KPN ID gegevens graag ook. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder!
Reputatie 7
Bij mij werkt die nog wel.
Als je app her installeert kun je beter na het verwijderen je telefoon opnieuw opstarten voordat je de app opnieuw installeert.
Mmmm... dat had ik allemaal al gedaan... toch bedankt 😉
Reputatie 7
Badge +27
Het duurde helaas even voor de storingsmelding in behandeling werd genomen. Ik begrijp van peerke dat de storing gelukkig is verholpen! 🙂

Reageer