Vraag

mobiel nokia 216

• 19 september 2017
  • 4 reacties
  • 286 keer bekeken

de mobiel stopte er mee 3 weken na aankomst bij mij.geleverd door kpn.ik kon dit torstel niet opsturen maar moest een taxi bellen om naar oosterhout te gaan en natuurlijk ook weer terug n aar made.dit ook weer al;s ik het toestel op moet gaan hallen.
ik de kpn winkel hadden ze het over reparatie en dat wil ik niet ,ik wil een nikeuwe nokia 216 want reparatie bij een toestel van 3 weken in gebruik is geen optie.
wie betaald m ijn taxikosten

4 reacties

Reputatie 7
Dag @poekotje, welkom op het forum!

Vervelend dat je Nokia al na drie weken stuk is. Toch heb je niet direct recht op een nieuw toestel. Volgens het Nederlands consumentenrecht moet je bij een gebrek de verkoper eerst in de gelegenheid stellen het gebrek te verhelpen; dit kan door vervanging maar ook door reparatie, dat bepaalt de verkoper. Pas als na enkele keren repareren blijkt dat het defect niet rederlijkerwijs hersteld kan worden heb je recht op vervanging of geld terug.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Marianne, wat naar dat het toestel het maar zo kort heeft volgehouden. Henkt legt al duidelijk uit hoe het proces verloopt bij een defect, waarvoor dank! We ontkomen helaas niet aan een reparatie. Als je een toestelverzekering hebt kun je het toestel zelf opsturen. Daarvoor kun je de instructies volgen op reparatie.kpn.com.

De taxikosten kunnen we niet vergoeden. Ik hoop dat het toestel op korte termijn gerepareerd kan worden. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het weten!
ik vindt dat kpn toch wel meer service kan verlenen.toch zeker toestel nieuw of gerepareerd per pist of bode aan mij terug kan sturen.
henk bedankt voor je antwoord.marianne
ik snap niet dat een groot bedrijf als kpn een of slechte service biedt,ik was blij dat ik toestel on .ine kon bestellen maar ben nu niet gelukkig.bedankt voor uw reactie

Reageer