Beantwoord

mobiel simlock vrij maken

• 11 januari 2012
  • 28 reacties
  • 32036 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn mobiel (samsung star) al langer dan 1 jaar. Dan kan je hem gratis simlock vrij laten maken. Mijn vraag was hoe dat dan moet, en moet ik dat laten doen, of kan ik dat zelf ook?

Groetjes Janneke

icon

Beste antwoord door oudelut 4 november 2013, 20:54

Dank voor je hulp Mehmet, het toestel is nu SIMlock-vrij.

Groet, Geert

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Jannekekant,

Welkom op het KPN Forum!

De informatie over hoe u het toestel simlock vrij kan laten maken vind u via onderstaande link:

Simlock

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Ik heb twee weken geleden een aanvraag op gestuurd voor een simlock vrijmaak code maar tot vandaag niks gehoord.
Groet Ben
Reputatie 5
Badge +2
Beste appelflap58,

kun je aangeven op welke manier je de unlockcode aan hebt gevraagd?

Ik verwijs je voor het aanvragen van een unlockcode graag door naar volgende link.

Ik hoor graag of het aan de hand van de meegestuurde link, wel lukt.

Met vriendelijke groet,

Afra

Ik heb de aanvraag via de post gedaan. Met het formulier dat bij de telefoon zit. En dit opgestuurd naar Groningen
Reputatie 5
Badge +2
Beste appelflap58,

wil je de aanvraag nogmaals doen maar dan via de meegestuurde link in mijn vorige reactie.

Wanneer je het formulier in hebt gevult, ontvang je direct de code om te kunnen unlocken.

Ik hoor graag of dit gelukt is.

Met vriendelijke groet,

Afra

Mijn dochter heeft het toestel thuis ik ga haar vragen dit te doen. Alvast bedankt zover
Gr. Ben
Reputatie 5
Badge +2
Beste Ben, 

goed, ik hoor graag of het gelukt is.

Mocht ik jullie nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik dit uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Afra

Ik heb een Samsung mobiel.

Op de pagina waar je een aanvraag kunt doen voor het simlock vrijmaken alles verschillende keren, op verschillende computers met verschillende browsers (ik word hier echt moe van) tot in den treure ingevuld, maar als het puntje bij paaltje komt, op het laatste "knopje" Verzenden klikken, gebeurt er geen bal.

Wat is er toch aan de hand met dit soort bedrijven die je graag willen helpen om je van alles en nog wat aan te smeren, maar als je van iets simpels als een simlock af wilt, het weer eens totaal af laten weten?

Ik wil deze telefoon gebruiken in Canada en wens dus niet van het KPN network gebruik te maken, da's alles.

De telefoon is al ruim twee jaar oud, maar voldoet nog wel, vandaar.

Dus KPN, zorg er eens voor dat je webpagina's werken, want dit is een aanfluiting!!!!!!

Willem.

Bij mij stopt het ook bij Verzenden.

Reputatie 5
Badge +6
Vervelend dat het niet lukt om het formulier te versturen. Zouden jullie beide het imeinummer en type toestel in een privé-bericht naar mij willen opsturen? Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Anaconda,

Ik heb de unlockcode weten te achterhalen. Deze is in een privé-bericht naar je opgestuurd!

Hallo

ook wij zitten met hetzelfde probleem.

Kan iemand hier helpen?

Reputatie 4
Badge +2
Beste AnneliesWillemsenSnepvang,

Zou je in een privébericht de volgende gegevens willen aanleveren?

- Merk/type toestel

- Imeinummer

- Datum eerste aanvraag unlock-code

Alvast bedankt.

M.v.g,

Jemy

Ik heb precies hetzelfde probleem. De verzendknop doet het niet. Op zowel Firefox, Chrome als Safari geprobeerd. Naar wie kan ik een prive bericht sturen met mijn gegevens?

Hallo beste Afra.

Ben al even bezig mijn oude telefoon via je links simlockvrij te krijgen.
Na het invoeren van imei en code gebeurt er na verzenden niets.
Kun je iets voor mijn betekenen.

Mvg Carel Briels
Reputatie 5
Badge +6
Hallo Ben,

ik heb je gegevens ontvangen en je middels een privé-bericht van verder informatie voorzien.

Groeten!

Menno

halo----------ik heb mijn mobile blakberry al langer dan 1 jaar , dan kan je hem gratis simlock vrij laten maken.Mijn vraag was hoe dat dan moet. en moet ik laten doen,of kan ik zelef ook                                  groetije SOUFIAN 2004

Reputatie 7
Badge +3
Beste soufian2004,

Je kunt het online aanvragen via onderstaande link:

Simlock verwijderen

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Menno,

Het is prima gelukt.

Dank voor je hulp.

Helaas lukt het ook mij niet om het formulier te verzenden, er lijkt geen actie gekoppeld te zijn aan de verzendknop...

Reputatie 2
Badge
Hallo Oudelut,

Zou je mij per privébericht de volgende info kunnen sturen?

- imei nummer

- merk en type toestel

- volledige naam

- contact e-mail adres

- contact telefoonnummer

Ik zal vervolgens proberen om de unlock code voor je aan te vragen.

Dank voor je hulp Mehmet, het toestel is nu SIMlock-vrij.

Groet, Geert

Wanneer ik in het formulier mijn IMEI inzet. Krijg ik als opmerking dat dit mijn toestel niet is. Dat klopt ook want het geeft de Samsung Galaxy y GT-B5360 aan, maar ik heb de GT-S5360.
Als ik dit negeer en op verder drukt krijg ik een formulier om mijn gegevens in te vullen, nadat ik dit ingevuld heb kan ik dit niet versturen dit werkt niet.
Hoe krijg ik nu mijn mobiel sim lock vrij?
Goedemiddag,

Ik probeerde net een unlockcode aan te vragen voor mijn iPhone, maar als ik het imei-nummer en bijbehorende 4cijferige code intyp en op 'verzenden' druk, schiet hij terug naar het vorige formulier (dus wederom imei en code invoeren). Ik krijg geen bevestiging dat mijn aanvraag gelukt is.

Doe ik iets verkeerd?

Reputatie 7
Badge +12
Standaard zijn de iPhones die KPN heeft geleverd simlockvrij en het formulier zal dan ook niet verder gaan. Normaal komt er een melding tevoorschijn hiervoor.

Heeft u al een simkaart van een andere provider geprobeerd in de iPhone?

Reageer