Vraag

Mobiele telefoon met Whatsapp

  • 7 June 2019
  • 18 reacties
  • 1060 keer bekeken

zijn er ook mobile telefoons met toetsenbordjes waar WhatsApp op kan zo ja welke ik heb een prepaid toestelletje en bewind voering en ik kan niet zo goed met die nieuwe telefoons overweg dus ik zoek een toestelletje waar WhatsApp op kan met toetsenbord waar de batterij redelijk lang mee gaan welke adviseren jullie als er geen zijn welke adviseren jullie dan voor een beginneling

18 reacties

Hallo @Flits77 ,
Ik begrijp niet goed wat bewindvoering hier mee te maken heeft, maar je hebt daarvoor een smartphone nodig en iedere goede telefoonwinkel kan je voorlichten en hoeft niet duur te zijn.
Succes.
Bijn bewindvoerder's moet het altijd zo goedkoop mogenlijk daarom heb ik het er even bij gezet ik zal wel eens een keer bij de kpn winkel kijken
Hallo @Flits77 , ik zou bij diverse telefoonwinkels kijken om prijzen te vergelijken.
Succes.
Okeer dan ga ik naar diverse telefoonwinkels
Beste @Flits77 .

Je kunt om je gemakkelijk te oriënteren alvast ook eens kijken online op bijvoorbeeld BCC, MediaMarkt, Belsimpel om wat voorbeelden te noemen.

Wanneer je dan (waar mogelijk bijvoorbeeld met het schuifje) de maximale prijs naar beneden zet dan vindt je een gemakkelijk overzicht met mogelijkheden.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Flits77, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Belangrijk is, is dat je Whatsapp kan downloaden in een App Store of Playstore. Dat kan vaak alleen op smartphones.. Je hebt tegenwoordig al wel simpele en betaalbare smartphones waar je naar kan kijken. Op deze website kan je wat toestellen vinden, maar je kan inderdaad ook even langs enkele winkels gaan en je laten adviseren 😉 Dat is net zo makkelijk!
ik heb een aanvraag voor een iPhone gedaan bij mij bewindvoerder die zijn blijkbaar het makkelijkst in de omgang en de baterijen gaan in standby niet snel leeg
Hallo @Flits77 , ik wens je sterkte met de goedkeuring van de bewindvoerder, je kiest meteen een toestel uit de (onnodig) duurste categorie waar je niet eens WhatsApp op kunt installeren.
Een Android toestel koop je al voor minder dan € 100.
Zelfs ik vind een IPhone te duur, lees heb geen zin om onnodig veel geld voor een niche merk te betalen, terwijl andere toestellen met Android net zo goed, zo niet beter presteren voor véél minder geld.
Maar goed, het is je eigen geld, en als je dat over de balk wilt gooien is dat je eigen keus.
mijn tablet is van Samsung zijn de telefoons van Samsung ook goed want dan heb ik liever een samsung
Reputatie 7
@Jan-D je kunt zeker wel whatsappen op een iPhone 😂

Hallo @JeroenB22 , oké, dat wist ik niet, maar toch? Als je snapt wat ik bedoel.
Hallo @Flits77 , Samsung is ook een goed merk en een stuk goedkoper. Het geld dat je overhoudt kun je weer voor andere dingen gebruiken, als je snapt wat ik bedoel.
De kwaliteit van de batterij hangt af van je manier van opladen, voor tablets en smartphones geldt de volgende stelregel:
opladen als het niveau beneden de 20% is gezakt.
Het opladen stoppen als de batterij voor minimaal 80% is opgeladen.
Geldt ook voor E-bike-accu's.
Laden en ontladen op bovenstaande manier is behoud van je accu en gaat zo het langste mee.
Reputatie 7
Ja indd! Zeker als je onder bewind staat, Zowel vrijwillig of onder budgetbeheer. Zou ik me de komende drie jaar rustig houden. Eerst alles financieel op orde. Dus een zo goedkoop mogelijk toestel nemen als het je alleen om het appen gaat.

Geen idee hoe het met Samsung toestellen is, na 11 jaar iPhones kan ik daar geen uitspraken over doen!
K wil er voornamelijk inderdaad een om te appen en ook om onderweg muziek te luisteren en er een stappen teller erop te zetten
Reputatie 7
Badge +21
@Flits77, een iPhone is inderdaad niet het goedkoopste merk maar gaan daarentegen vaak wel lang mee. En je hebt tegenwoordig ook iPhones die aardig in de prijs gedaald zijn. Je hebt dan niet de nieuwste, maar gezien wat je ermee wil doen is dat ook niet nodig. Je kan altijd even een winkel binnenlopen en kijken wat de opties zijn, beetje oriënteren 🙂
I heb bericht terug van mijn bewindvoerder terug aangezien k nog een toestelletje heb wat werkt mag ik van mijn bewindvoerder nu nog even niet om een nieuwe ik moer eerst een potje kweken zegt hij omdat er in april extra aan de delta betaalt moest worden en ik net een nieuw bankstel heb moet ik even wachten
Hallo @Flits77 , verstandige beslissing van die bewindvoerder, dat maak je helaas wel eens anders mee.
DDan zit er niks op dan een paar maanden te wachten

Reageer