NanoSim

• 18 september 2012
  • 5 reacties
  • 9475 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik las op worldofapple.nl dat jullie per 21 september ook nano-simkaarten gaan leveren.

Ik zit momenteel in een overstap naar jullie toe ( van tmobile ) en deze zou rond 8 oktober gereed zijn. Is het voor mij echter wel mogelijk om een nano simkaart aan te vragen voor die tijd?

Ik heb reeds al een normale simkaart ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Yessica de Reus

5 reacties

Inderdaad wel belangrijk om te weten. Mocht ik binnenkort de nieuwe iPhone 5 aan willen schaffen, kan ik dan ook zo'n Nano simkaart krijgen ter vervanging of moet daarvoor betaald worden?

Ik wil niets aan mijn abonnement wijzigen en al helemaal geen toestel leasen.

Reputatie 5
Badge +2
Beste Yessica,

Kun je mij via een privébericht een telefoonnummer sturen waar je op te bereiken bent?

Ik heb nog wat vragen voor je om jouw vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden.

Ik hoor graag van je zodat ik contact met je op kan nemen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 5
Badge +2
Beste robdammers,

Wanneer je de iPhone in combinatie met een KPN abonnement afsluit, krijg je er een Nano sim bij.

Indien je het toestel los aanschaft en je deze met bijvoorbeeld je KPN sim only wilt gebruiken, betaal je zelf de kosten voor de aanschaf van een Nano sim.

Ik vertrouw erop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 7
Badge +8
ik vind het niet kloppen dat klanten zelf moeten opdraaien voor de kosten en die zijn best pittig met 20 euro, bij vodafone is het ook gewoon gratis service, KPN is geen prijsvechter en net zoals apple er geen Lightning 30-pin Adapter bijleverd vind ik ook een slechte zaak.

ik hoop dat dit wat klantgerichter geregeld kan worden, zeker als je bedenkt dat velen al 50+ euro in de maand overmaken op de bankrekening van kpn, dat het hoofdkantoor dan die kleine dingen wat beter afspreekt met apple en ze er gewoon bijleverd zodat er het een naadloze service is.

Beste Afra, nu lees ik dat ik zelf moet opdraaien voor een Nano SIM. Hoe graag wil KPN iemand als klant behouden? Gelukkig is het bijna november en kan ik verlengen of overstappen naar een andere provider, welke wel een gratis SIM levert. Zeg het maar....

Reageer