Vraag

navraag levering LG Stylus 2

Nadat in de winkel was geweest, en graag de LG Stylus 2 wil zien en even in handen wil hebben, deze telefoon staat wel gewoon op de site, dus gewoon leverbaar.
Geen enkele KPN shop in Eindhoven heeft dit toestel liggen, alleen twee stuks voor verkoop moeten niet getoond worden.
Bij na vraag neem via mail contact op met KPN, tot op heden geen mail adres gevonden.

Dan maar even bellen, met een kort antwoord u moet conact opnemen met de winkel.
Maar de winkel heeft geen mail adres of telefoon nummer, lekker handig.
Dus van het kastje naar de muur getuurd.

Ben niet echt gelukkig met dit antwoord, niet echt klant vriendelijk.
Kan ik weer terug naar de winkel om te kijken of deze leverbaar is.
Ze kunnen er een opsturen.

Toen ik aan gaf dat wil kiezen, omdat ik twee toestellen op het oog heb, dan stuur ze alle bij maar op.
Dat was niet mogelijk.
Met de vraag of iemand hier over terug kan maillen, ook dit was niet mogelijk.

Laurens

5 reacties

Reputatie 7
Badge +26
Welkom op het forum, Laurens! Jammer dat je zo heen en weer gestuurd wordt. Mailcontact doen we in principe niet meer aan. De klantenservice is bereikbaar via chat, het forum, Facebook en Twitter en de telefoon.

We hebben in de winkels niet van alle toestellen die we verkopen demonstratiemodellen liggen. Helaas kunnen wij ook niet inzien welke toestellen de winkels hebben liggen, zowel als demonstratiemodel als in voorraad.
Een echte KPN reactie, is dit weer.
Eerst in de winkel klanten je lekker maken met een nieuw model.
Even kijken of ze deze hebben, ja we hebben er twee maar je mag ze niet zien, daar wordt wel gemeld dat deze nog wel komt, verwezen worden naar de de site, mail maar even..
Naar een adres waar geen mail adres van bekent is, omdat deze er niet is.
Personeel is goed op de hoogte, hoe het werkt.

En nu gewoon aangeven dat niet alle winkels alle telefoons te op zicht hebben, mooi verkoop verhaal.
Hoe kan je dan nog iets verkopen , blind kopen dus niet.
Want dan dan wordt er niets gekocht mee bij de KPN.

En dan ga ik incl de rest van de familie gewoon over naar die andere provider.
Ach het zijn meedere telefoons , plus internet en tv.

De klant vriedelijkheid is bij de KPN niet meer wat het geweest is.
Geen goede reclame.
Beetje triest.

Laurens

KPN moet bootjes gaan verkopen, afschepen kunnen ze wel goed.
Reputatie 7
Badge +29
Ik wil je in iedergeval alvast succes wensen met opzeggen, wat overigens hier kan. KPN komt er vanzelf achter dat ze iets verkeerd doen wanneer iedereen opzegt.
Reputatie 7
Badge +26
Je staat er versteld van hoeveel mensen een toestel kopen gebaseerd op technische beschrijving, reviews, of zelfs op gevoel.

Je kunt even afwachten en dan nog eens in de winkel kijken of ze een demonstratiemodel hebben. Je kunt ook ervoor kiezen om een abonnement af te sluiten met dat toestel. Je hebt na ontvangst van het toestel namelijk 14 dagen annuleringstermijn. Als het toestel toch niet bevalt breng je hem terug. Het abonnement wordt dan geannuleerd en je kunt de andere kiezen. Allebei kan ook, maar dan zul je twee abonnementen moeten afsluiten en dan, binnen de annuleringstermijn, degene die je niet wilt terugsturen/brengen.
Reputatie 7
Badge +29
Erik_ schreef:

Je staat er versteld van hoeveel mensen een toestel kopen gebaseerd op technische beschrijving, reviews, of zelfs op gevoel.

Ik ook! En dan koop ik hem natuurlijk online zodat ik onder de Wet Koop op Afstand de telefoon terug kan sturen als het niet bevalt.

Reageer