Beantwoord

Netwerk tijdelijk niet beschikbaar op LG L40

• 26 april 2018
  • 2 reacties
  • 194 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Op mijn LG smartphone ontvang ik geen mails van XS4ALL. Wel verschijnt bovengenoemde tekst. Aanvankelijk dacht ik dat de wifi gestoord was maar het inschakelen van mobiele gegevens veranderde niets wel kon ik de synchronisatie laten bijwerken.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door gal 27 april 2018, 21:24

Dank Jasper. Op de email app van android komen alleen op de hotmailaccount mails binnen, op de xs4all account ontvang ik geen mails meer.
Maar inmiddels heb ik mijn mail weer: Xs4all denkt dat deze emailapp verouderd is. KPN Service raadde me aan maar een extra xs4all account aan te maken op de mailapp van gmail:met succes!
Het heeft wel lang geduurd om hier achter te komen. Verscillende gesprekken met KPN en Xs4ALL. Kennelijk is dit niet zo''n bekend probleem. Terwijl er toch genoeg mensen zo''n oude smartphone hebben. Mijn vrouw had trouwens hetzelfde probleem met een Samsung J3 uit 2016.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hi gal, welkom op het forum! Dat is een goede vraag, ik moet zeggen dat je probleem me nog niet helemaal duidelijk is dus ik heb nog niet direct een antwoord voor je. Bedoel je dat je geen e-mailberichten ontvangt die XS4ALL als bedrijf stuurt, of berichten van andere mensen van het @XS4ALL.nl domein? Komen alle andere berichten wel binnen of geven die ook een foutmelding en waar krijg je deze melding precies te zien? Is dat een pop-up of verschijnt het ergens anders in beeld?
Dank Jasper. Op de email app van android komen alleen op de hotmailaccount mails binnen, op de xs4all account ontvang ik geen mails meer.
Maar inmiddels heb ik mijn mail weer: Xs4all denkt dat deze emailapp verouderd is. KPN Service raadde me aan maar een extra xs4all account aan te maken op de mailapp van gmail:met succes!
Het heeft wel lang geduurd om hier achter te komen. Verscillende gesprekken met KPN en Xs4ALL. Kennelijk is dit niet zo''n bekend probleem. Terwijl er toch genoeg mensen zo''n oude smartphone hebben. Mijn vrouw had trouwens hetzelfde probleem met een Samsung J3 uit 2016.

Reageer