Niet aangemeld bij netwerk

• 23 februari 2014
  • 3 reacties
  • 15783 keer bekeken

Sinds een tijdje heb ik een mobiel probleem. Ik kan niet meer gebeld of gesmst worden en ik kan zlef ook niet meer bellen en smsen. Steeds als ik wil bellen krijg ik 'Niet aangemeld bij netwerk'. En als iemand mij belt krijgt diegene te horen dat mijn nummer niet in gebruik is.

Verder kan ik wel gewoon internet gebruiken en Whatappen, maar berichtjes ontvangen en bellen kan niet. De SIM is trouwens prepaid. Eerst dacht ik dat het misschien lag aan het feit dat ik er al een tijdje geen beltegoed meer op heb gezet. Alleen door dit probleem valt er sowieso geen beltegoed op te zetten dus ja...

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het lijkt mij dat qua internet u gebruik maakt van een wifi netwerk, anders zou dit namelijk ook niet werken. Bij prepaid is er sprake van een voorwaarde waarbij er binnen een termijn van 6 maanden betaald gebruik gemaakt of een opwaardering dient te worden gedaan. Mocht dit niet gebeuren dan zal de kaart op inactief gezet worden en deze komt vervolgens te vervallen.

Ik kan jammer genoeg niet controleren voor u of dit gebeurt is sinds ik slechts een Ambassadeur ben :(

Reputatie 5
Badge +6
Ik kan dit eventueel wel voor je nakijken op het moment de je het mobiele nummer in een privébericht stuurt. Het zou inderdaad kunnen dat de aansluiting is opgeheven. Meer informatie over de exacte voorwaarden vind je hier 

Ik had hetzelfde probleem, maar na opnieuw opstarten van de smartphone was het probleem weg

Reageer