Beantwoord

Niet legen prullenbak MacBookPro

• 24 december 2015
  • 7 reacties
  • 458 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, is het kwalijk dat ik de prullenbak niet kan legen? Ik heb er verschillende reservekopieën in staan die ik niet kan verwijderen. Daar zit volgens mij wel een.zip bestand tussen.
icon

Beste antwoord door wjb 30 december 2015, 15:30

De prullebak is een plek waar je natuurlijk alleen dingen in gooit die weg mogen en die je ook regelmatig leeg gooit.

Je zegt dat je er reservekopieën in hebt staan die je niet kunt verwijderen.

Wat bedoel je nu met "niet kunnen verwijderen"?

A: Het lukt gewoon niet om ze te verwijderen.

B: Ze moeten bewaard blijven, het zijn immers reservekopieën.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +13
En ook een stel losse bestanden, waarvan ik dacht wat moet ik ermee? Hij is nu geleegd, want in al die reservekopieën die er nog op mijn Mac stonden zaten duizenden bestanden, allemaal hetzelfde, want dat houdt het toch in, reservekopieën?
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb de prullenbak nu geleegd, en er zitten nu weer reservekopieën in die ie nu verwijderd. Een hele opruiming toch?
Reputatie 7
Als ze in de ptullebak zitten dan zijn ze al weggegooid, daarvoor heet de prullebak ook prullebak.

Voor jouw Macbook Pro bestaan ze al niet meer, ze liggen immers in de prullebak.

En een prullebak hoor je af en toe te legen, anders gaat hij misschien wel stinken. ;)

En natuurlijk kan dat dus geen kwaad voor de beveiliging.

Ik hoop dat jij op jouw lijstje van goede voornemens voor 2016 gaat zetten dat jij niet meer zo angstig zult zijn. Ik heb het je al een keer eerder verteld, maar je maakt je echt zorgen om niets en dat is voor jou zelf heel erg jammer.

Beloof me dat je er in 2016 aan gaat werken, je zult zien dat je dan veel meer plezier zult hebben van jouw Macbook Pro en iPhone.

Reputatie 6
Badge +13
Of mijn beveiliging dan gevaar loopt.
Reputatie 6
Badge +13
Nou, het zijn reservekopieën, waar schijnbaar ook onderdelen in zitten die beveiligd zijn. Mijn vraag was of het kwaad kan voor mijn Mac als ik die reservekopieen verwijder, om ruimte te maken.
Reputatie 7
De prullebak is een plek waar je natuurlijk alleen dingen in gooit die weg mogen en die je ook regelmatig leeg gooit.

Je zegt dat je er reservekopieën in hebt staan die je niet kunt verwijderen.

Wat bedoel je nu met "niet kunnen verwijderen"?

A: Het lukt gewoon niet om ze te verwijderen.

B: Ze moeten bewaard blijven, het zijn immers reservekopieën.

Reputatie 6
Badge +13
Er zitten namelijk ook beveiligde bestanden tussen. Kan dit kwaad om ze te verwijderen?

Reageer