meer mensen ervaring met het feit dat een toestel niet (snel) leverbaar is? omdat mn oude provider ook al een service van lik mn vestje had ( toestel heeft meer in reparatie gelegen als wat anders) en geen vervangend toestel) overgestapt naar kpn, zag de zakelijke goeie deals , bij een abonement een galaxy s2 , bestellen gaat vlot, gelijk antwoord, gelijk bevestiging, maar dan na een mail met: toestel is gereserveerd bleef het aantal dagen stil, zelf maar eens gebeld en wat kreeg ik tot mn verbazing te horen: toestel is voorlopig niet leverbaar, ergens komende maand komt het waarschijnlijk, ik na het telefoontje gelijk weer op de site gekeken, de deal is nog steeds geldig maar er staat nergens dat het toestel niet leverbaar is, (het idee er achter is als we de klant maar binnen hebben?) kijk als er leveringsproblemen zijn vanaf de fabrikant dan treft kpn geen blaam , maar na een rondje internet en paar telefoontjes : echt niemand heeft leveringsprobelemen met de galaxy s2 ze zijn overal op voorraad, heb via de klantenservice een klacht geschreven en wacht nog heel ff (max een week) af ,anders annuleer ik mn bestelling
icon
Beste antwoord door leeuw66 11 januari 2012, 14:44
toestel is geleverd!!!! raakte nog wel ff in de war want kreeg vlak na telefonisch contact over en leverafspraak nog wel een mailtje van bedrijfsrelaties dat het toestel niet voorradig was , maar besloot ff af te wachten en jawel. mn toestel werd keurig volgens afspaak geleverd
Bekijk origineel