Beantwoord

niet op voorraad?

• 5 januari 2012
  • 7 reacties
  • 9863 keer bekeken

meer mensen ervaring met het feit dat een toestel niet (snel) leverbaar is? omdat mn oude provider ook al een service van lik mn vestje had ( toestel heeft meer in reparatie gelegen als wat anders) en geen vervangend toestel) overgestapt naar kpn, zag de zakelijke goeie deals , bij een abonement een galaxy s2 ,  bestellen gaat vlot, gelijk antwoord, gelijk bevestiging, maar dan na een mail met: toestel is gereserveerd bleef het aantal dagen stil, zelf maar eens gebeld en wat kreeg ik tot mn verbazing te horen: toestel is voorlopig niet leverbaar, ergens komende maand komt het waarschijnlijk,  ik na het telefoontje gelijk weer op de site gekeken, de deal is nog steeds geldig maar er staat nergens dat het toestel niet leverbaar is, (het idee er achter is als we de klant maar binnen hebben?) kijk als er leveringsproblemen zijn vanaf de fabrikant dan treft kpn geen blaam , maar na een rondje internet en paar telefoontjes : echt niemand heeft leveringsprobelemen met de galaxy s2 ze zijn overal op voorraad, heb via de klantenservice een klacht geschreven en wacht nog heel ff (max een week) af ,anders annuleer ik mn bestelling

icon

Beste antwoord door leeuw66 11 januari 2012, 14:44

toestel is geleverd!!!! raakte nog wel ff in de war want kreeg vlak na telefonisch contact over en leverafspraak nog wel een mailtje van bedrijfsrelaties dat het toestel niet voorradig was , maar besloot ff af te wachten en jawel. mn toestel werd keurig volgens afspaak geleverd

Bekijk origineel

7 reacties

Ik idem met iphone. Grootste frustratie is dat ze in alle toonaarden zwijgen. Je moet zelf maar bellen want anders hoor je gewoon niets. De medewerkers kunnen niets anders zeggen dan: we hebben ze niet en we weten niet wanneer we ze wel hebben.

Dat is klantcommunicatie anno 2012 vlgs de KPN.

M.i. gewoon ouderwets in de schandpaal op de markt en rotte eieren en tomaten gooien op die club. (de managers wel te verstaan)

kijk net op de site de aanbieding staat er nog steeds met: op is op, ze weten inmiddels dondersgoed het toestel niet te kunnen leveren bij het rijtje voordelen staat :

• Vandaag uw mobiele product/dienst voor 12.00 uur besteld
  • Voor 16.00 uur telefonisch bevestigd
  • Morgen in huis
  • Gratis bezorging
nou nee dus he ze praten over 24 uurslevering per koerier , alleen welke dag weten ze zelf niet dat er 24 uur in een dag zit weten we allemaal

hoeraaaaa , net antwoord gehad :

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor u email waarin u een vraag heeft over een levering, graag informeer ik u hierover.

Op dit moment is de Samsung Galaxy S2 white weer in bestelling en wij verwachten dit uiterlijk volgende week weer binnen.

U wordt zo spoedig mogelijk geïnformeerd wanneer het toestel bij u afgeleverd wordt.

Hopende u hiermee voldoende ingelicht te hebben

had wel een black besteld dus dat ff teruggemaild maar we wachten af, ik hou jullie op de hoogte

<<===  wacht mee...

vandaag een afleverafspraak gehad, dat ze mn toestel komen leveren, ben benieuwd

toestel is geleverd!!!! raakte nog wel ff in de war want kreeg vlak na telefonisch contact over en leverafspraak nog wel een mailtje van bedrijfsrelaties dat het toestel niet voorradig was , maar besloot ff af te wachten en jawel. mn toestel werd keurig volgens afspaak geleverd

gefeliciteerd! en en en leuk speelgoed?

ik ben niet eens gebeld voor een afspraak... was dus ook niet thuis... mag em nu morgen afhalen denk ik.

Reageer