Nieuw toestel/Abonnement verlengen

• 10 januari 2012
  • 1 reactie
  • 9936 keer bekeken

Hallo KPN!

Mijn telefoon (Samsung S8530 Wave II) is helaas al voor de 2e keer kapot gegaan. Waardoor heb ik zelf geen idee, maar de eerste keer is dit perfect gerepareerd door de KPN reparatieservice. Niet veel tijd daarna, (Eerste reparatie was omtrent 20 augustus 2011) in oktober ging mijn telefoon weer kapot met dezelfde symptomen. Deze symptomen waren: spontaan uitvallen en nooit meer wanneer ik het wil aan gaan. Helaas heb ik toen verzuimd mijn telefoon op te sturen binnen de gestelde 3 maanden voor garantie op de reparatie, en die zal ik waarschijnlijk nu ook niet meer hebben.

Mijn vraag is daarom, kan ik mijn abbonement vervroegd verlengen zodat ik een nieuwe telefoon kan ontvangen, of moet ik de hoofdprijs betalen voor de reparatie, die weigeren en dan met een 5 jaar oude telefoon de hoofdprijs betalen voor mijn abonnement?

Daarnaast heb ik nog een vraag over het reparatieformulier. Ik had voor de eerste reparatie mijn accu meegestuurd want die deed ook helemaal niets meer. Alleen op het formulier zie ik dat ze de Ear-jack en enkele verwante zaken hebben gerepareerd en dus niet de accu. Ik heb mijn abonnement afgesloten op 28 maart 2011. Zou ik dan nog recht hebben op normale aankoopgarantie aangezien het blijkbaar niet om de accu gaat maar om iets anders wat de accu wel aantast?

Met vriendelijke groet,

Coen van der Griend

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Beste Coenvdg,

Welkom op het KPN Forum!

Graag verzoek ik u om mij via een privebericht uw klantnummer, mobiel nummer en contactnummer toe te sturen.

Ik kan na ontvangst van uw gegevens voor u kijken wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer