Beantwoord

nieuwe simkaart

  • 19 januari 2015
  • 1 reactie
  • 465 keer bekeken

ik heb vandaag een bericht gekregen dat mijn sim only is in gegaan met mijn nieuwe simkaart, maar ik heb nu mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon zitten en hij geeft wel aan dat ik bereik heb, en dat ik internet heb, maar toch kan ik niet op internet. terwijl die wel aangeeft dat die het doet. ook kan ik me niet aanmelden op mijn KPN, dan geeft die aan dat mijn nummer niet bestaat.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 19 januari 2015, 21:02

Hallo Sanne, 

Welkom op het KPN Forum! 

Heb je je simkaart al geactiveerd? Dat kun je doen via deze link. Mocht het hierna nog niet werken, wil je dan je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? Dan ga ik ernaar kijken voor je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Sanne, 

Welkom op het KPN Forum! 

Heb je je simkaart al geactiveerd? Dat kun je doen via deze link. Mocht het hierna nog niet werken, wil je dan je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? Dan ga ik ernaar kijken voor je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer