Vraag

Nintendo Switch verbind niet. DNS Name resolution not found

  • 20 November 2019
  • 2 reacties
  • 210 keer bekeken

Hi,

 

Wij proberen al enkele tijd onze Nintendo Switch via het internet te verbinden. Echter krijgen wij continue dezelfde error “Could not perform DNS name resolution”. Nu hebben wij al het een en ander geprobeerd via internet, zoals de Primairy en Secondary DNS aan te passen, het apparaat volledig afsluiten en opnieuw opstarten, het restarten van de router, op andere plekken in het huis verbinding proberen te maken, maar echter werken al deze stappen niet.

 

Ik zie dat dit probleem bekend is en dat er vele oplossingen zijn, echter heeft bovenstaande voor ons nog niet geholpen.

 

Alvast bedankt voor het meedenken en de hulp!

 

Met vriendelijke groet,


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Tevens werkt de switch wel gewoon via een hotspot op mobiel bijvoorbeeld!

Reputatie 7
Badge +25

Hi @rubba87, welkom hier. Ik heb, waarschijnlijk net als jij, Google erop los gelaten en zie daar deze melding inderdaad vaker voorbij komen. Helaas is niet echt duidelijk wat nou de oplossing is. Bij sommigen was het vanzelf opgelost, bij anderen een reset van de Switch. Je hebt verder geen instellingen veranderd in het modem denk ik? Ik durf je niet te zeggen wat het probleem precies is eerlijk gezegd. Andere apparatuur werkt wel gewoon via WiFi?