Beantwoord

Nokia 5 nummerweergave uitzetten

Ik wil graag nummerweergave van de Nokia 5 uitzetten

Amdmin: titel aaangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 23 juli 2017, 12:43

Dat je zelf de nummers ziet van mensen die jouw bellen kun je niet uitzetten.

Dat anderen jouw nummer zien zou via het menu uit te zetten moeten zijn. Ik heb zelf een eenvoudige GSM en daar kan het al bij. In mijn Nokia-tje onder oproepen: Identificatie verzenden.
P.S. als je voor een nummer #31# zet wordt het voor dat ene gesprek geblokkeerd. Sommige nummers heb ik derhalve met dat ervoor in mijn lijst staan. De anderen, familie/vrienden, mogen m'n nummer gewoon zien.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7

Dat anderen jouw nummer zien zou via het menu uit te zetten moeten zijn. Ik heb zelf een eenvoudige GSM en daar kan het al bij. In mijn Nokia-tje onder oproepen: Identificatie verzenden.
P.S. als je voor een nummer #31# zet wordt het voor dat ene gesprek geblokkeerd. Sommige nummers heb ik derhalve met dat ervoor in mijn lijst staan. De anderen, familie/vrienden, mogen m'n nummer gewoon zien.
Reputatie 7
Badge +29
PeterG schreef:

Op Android is deze instelling meestal te vinden in de instellingen van de Dialer.
Afhankelijk van de Dialer is het te vinden onder het overflow menu (3-puntjes) in de Dialer en dan Instellingen. Daar staat het onder Beller-ID/Aanvullende Instellingen/Oproepen/Sim of iets dergelijks.

Robin
Beste Robin,
Allereerst hartelijk dank voor je snelle reactie.
Via de dialer van mijn Nokia 5 kon ik geen instellingen vinden.
Toen heb ik in de Playstore van Google een dialapp gedownload en daar ging het wel mee.
Uitgeprobeerd en het werkt.
Bedankt en groet,

Fred.
Reputatie 7
Waarom kan je dat bij KPN niet gewoon binnen mijnKPN instellen, net zoals in my T-Mobile.

Bedankt voor je reactie, maar in "Mijn KPN" kan ik dat niet vinden.
Groet Fred.
Reputatie 7
freddie51 schreef:

Bedankt voor je reactie, maar in "Mijn KPN" kan ik dat niet vinden.
Groet Fred.

Dat had ik, zoals je uit mijn opmerking kunt opmaken, ook niet verwacht.
Reputatie 7
Badge +29
wjb schreef:

Waarom kan je dat bij KPN niet gewoon binnen mijnKPN instellen, net zoals in my T-Mobile.

Nouja, praktisch elke telefoon heeft zo'n optie. Hiermee creëer je meerdere switches dus dat zou alleen maar verwarrend zijn tenzij de switches aanelkaar gekoppeld zitten (technisch gezien mogelijk, toch?)
Reputatie 7
Mijn antieke HTC One M7 heeft die optie ook niet, maar ja, die is ook al zo oud. 🙂
Reputatie 7
Badge +29
wjb schreef:

Mijn antieke HTC One M7 heeft die optie ook niet, maar ja, die is ook al zo oud. 🙂

Als het goed is heeft de M7 deze optie onder (android)instellingen en dan Oproepen ofzo
Reputatie 7
RobinFlikkema schreef:

wjb schreef:

Als het goed is heeft de M7 deze optie onder (android)instellingen en dan Oproepen ofzo

Inderdaad ver verborgen onder aanvullende instellingen.
Ga naar het oproepen menu, dus het groene hoorntje. Dan druk je rechtsboven op de 3 stipjes. Ga naar instellingen - oproepen - aanvullende instellingen - beller id. Daar kun je handmatig instellen wat je wil.

Succes!
Allemaal hartelijk bedankt voor de tips/oplossingen.

Reageer