Beantwoord

Nokia 6 wanneer beschikbaar

• 6 juli 2017
  • 58 reacties
  • 7135 keer bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

Badge
Vandaag geprobeerd mijn bestelling af te zeggen, winkel was te vol. Ben naar Vodafone gegaan heb daar maar een iPhone 7 plus genomen, weg bij KPN nu nog mijn vaste aansluiting stoppen.
Ben het nu echt zat KPN
Lees nu bij op de site van KPN dat de levertijd van de Nokia 6 medio november is ???????
Bestaat de Nokia6 wel en waarom komt Nokia niet zelf met ultumatum van levering .
De nokia8 is wel beschikbaar bij KPN ?. Maar waarom niet de Nokia 6 ?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Stone, welkom! De levertijd van de Nokia 6 is inderdaad (heel) lang op het moment. Hij bestaat gelukkig wel alleen zijn we afhankelijk van Nokia in de levering ervan. Wat bedoel je dat Nokia met een 'ultimatum' komt?
Waarom wordt dit niet gecommuniceerd met degenen die er al zo lang op wachten? Al een tijd staat er medio oktober als levertijd, maar ineens is dit medio november geworden. En daar moet je zelf maar achter komen.
Blijft een raar verhaal dat KPN, als zo'n grote speler in de markt, het niet voor elkaar krijgt om een acceptabele levertijd te realiseren...
Bol.com geeft aan dat de levering van de blauwe en koperen versie aan Nederland zeer onzeker is. Zij bieden een alternatief in de vorm van korting op de Nokia 8, en de 6 wordt alleen nog maar in het zwart aangeboden.
Is KPN nog steeds overtuigd dat ze alsnog worden geleverd, of kan ik beter verder gaan kijken en de boel annuleren?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Frekus, welkom terug op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je het liefst zo snel mogelijk je telefoon ontvangt. Afgaande op de info die ik tot mijn beschikking heb, worden de kleuren 'Copper' en 'Tempered Blue' medio november geleverd.
Hier hetzelfde probleem gehad en alles opgezegd bij de KPN, na al meer als 20 jaar klant te zijn geweest ! 3x verschillende datums te horen gekregen die ook niet klopte, telefoon al in mei jongstleden gekocht in de winkel.

Daarop de telefoon rechtstreeks uit China laten komen want is gewoon leverbaar ! Kijk wel even goed uit dat je dan wel een echte Nokia 6 koopt want er is veel imitatie. Grootste voordeel van rechtstreeks uit China laten komen: A)stuk goedkoper ! B)meer intern geheugen en opslag 4 en 64 Gb tegen 3 en 32 voor Nederland.

Doe er dus je voordeel mee.

Reageer