Beantwoord

Nokia 8

• 5 september 2018
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik heb een half jaar een Nokia 8 in gebruik gehad maar het toestel is vanaf het begin nauwelijks bruikbaar en inmiddels total loss. Omdat ik jarenlang Samsung toestellen heb gebruikt durf ik te stellen dat het toestel van ontoelaatbare kwaliteit is.

Een overzicht:

Zwakke glasplaat die breekt bij licht contact. Zelfs als de telefoon in een beschermhoes zit.

De lens van de camera steekt uit aan de achterzijde van de telefoon en is gemaakt van makkelijk te breken materiaal. Dat was dan ook binnen enkele dagen kapot.

De stekker voor het opladen is van slechte kwaliteit waardoor telefoon moeilijk of niet oplaadt.

De telefoon is verder niet compatible met veel apps. Zo kan je geen app voor mobiel betalen werkend krijgen, apps om data over te zetten werken niet, etc. Ontwikkelaars geven zelfs geen support als je zegt dat je een Nokia8 heb.

Accessoires, zoals beschermhoesjes zijn nauwelijks te krijgen.

Graag meer info over mogelijkheden voor retourneren en terugbetalen van aankoopbedrag of vervanging door vergelijkbaar toestel van ander merk.

Verder: bedenk je goed voordat je Nokia weer eens een kans wilt geven. Nog beter zou zijn als KPN deze bagger uit het assortiment haalt.
icon

Beste antwoord door Alex_P 5 september 2018, 21:38

Ontzettend sorry als ik niet duidelijk of genoeg diepgaand op je topic heb gereageerd. Zal blijkbaar toch aan mijn leesvaardigheden moeten werken. Mijn punt is dat dit niet door ons wordt herkend bij deze toestellen, los ervan of het waar is of niet. Daarover dus verbazing. Daarnaast kan ik het vanaf hier niet inschatten waar het aan ligt, total-loss of niet, ik heb het toestel niet voor me. Dan blijven die 2 opties over, de winkel of opsturen voor onderzoek. Daar zal uit moeten blijken wat er met dit specifieke exemplaar aan de hand is. Ontzettend jammer om te horen dat je van plan bent om ons te verlaten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Steven, welkom op het forum. Erg vreemd dat jij deze ervaring hebt, bij ons zijn deze issues niet bekend. Al helemaal niet dat deze toestellen uit zichzelf total loss gaat. Ook als ik de reviews op bijvoorbeeld Tweakers erbij pak kom ik geen gekke dingen tegen van uit elkaar vallende telefoons. Ik kan dit dus ook niet plaatsen en beschouw het als een incident. Als jij van mening bent dat dit toestel zomaar kapot is gegaan, dan zijn er 2 opties. 1. Met je toestel naar de KPN winkel voor onderzoek. 2. Aanmelden via de website en daarna toestel opsturen voor onderzoek. Mijn advies is om dit in de winkel te doen, dan heb je ook gelijk een antwoord.
Blijkbaar heb je moeite met lezen want ik beweer nergens dat het toestel uit zichzelf totaal loss gaat.

Verder ga je aan een groot gedeelte van mijn opmerkingen voorbij. Als ze dat in de winkel ook doen dan bespaar ik me die tijd graag uit.

Zo te lezen past de Nokia8 perfect bij de filosofie van uw bedrijf.

Ik zit de rit wel uit met mijn oude toestel en keer dan snel terug naar mijn vorige provider.
Reputatie 7
Badge +15
Ontzettend sorry als ik niet duidelijk of genoeg diepgaand op je topic heb gereageerd. Zal blijkbaar toch aan mijn leesvaardigheden moeten werken. Mijn punt is dat dit niet door ons wordt herkend bij deze toestellen, los ervan of het waar is of niet. Daarover dus verbazing. Daarnaast kan ik het vanaf hier niet inschatten waar het aan ligt, total-loss of niet, ik heb het toestel niet voor me. Dan blijven die 2 opties over, de winkel of opsturen voor onderzoek. Daar zal uit moeten blijken wat er met dit specifieke exemplaar aan de hand is. Ontzettend jammer om te horen dat je van plan bent om ons te verlaten.

Reageer