Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

nummerweergave Lumia 640

Sinds 3 dagen heb ik een Nokia Lumia 640 in gebruik. Wanneer ik mensen bel wordt mijn nummer niet weergegeven. Hoe stel ik in dat mijn nummer word weergegeven? Ik kan niets vinden bij oproepinstellingen en ook in de handleiding is er niets over te vinden!

icon

Beste antwoord door Henk2304 5 oktober 2015, 14:06

Dag , welkom op het forum.

Ik weet niet of nummerweergave voor je abo helemaal uitstaat of niet. Ik heb zelf een Lumia 1020 met een iets oudere versie van Windows Phone 8.1, dan die welke op de Lumia 640 wordt gebruikt. Een verschil is het groeperen van instellingen wat op 640 wel en op de 1020 nog niet gebeurt.

Daarom kan het zijn dat wat ik hieronder aangeeft bij jou op een net iets andere plaats staat.

Ik heb bij Instellingen (van de bovenrand kort naar onderen vegen en dan op ALLE INSTELLINGEN tappen) een optie telefoon staan. Daar staat bij mij: "Mijn nummer weergeven aan" en daar kun je kiezen uit: iedereen, niemand, of mijn contacten. De eerste twee zullen duidelijk zijn; met de laatste geef je aan dat alleen contacten uit je adresboek (tegel Personen) je nummer mogen zien. Daarvoor moet aan de contacten wel het door jou gebelde telefoonnummer gekoppeld zijn, anders werkt 't nog niet. Als je voor iedereen kiest ziet iedereen die jij belt altijd je nummer. Ik heb zelf voor de laatste optie gekozen, dat geeft net wat meer privacy, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Mijn vrouw heeft een 640 XL en die heeft die instellingen ook al kan ik van hieruit niet precies zeggen waar het staat.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Dag , welkom op het forum.

Ik weet niet of nummerweergave voor je abo helemaal uitstaat of niet. Ik heb zelf een Lumia 1020 met een iets oudere versie van Windows Phone 8.1, dan die welke op de Lumia 640 wordt gebruikt. Een verschil is het groeperen van instellingen wat op 640 wel en op de 1020 nog niet gebeurt.

Daarom kan het zijn dat wat ik hieronder aangeeft bij jou op een net iets andere plaats staat.

Ik heb bij Instellingen (van de bovenrand kort naar onderen vegen en dan op ALLE INSTELLINGEN tappen) een optie telefoon staan. Daar staat bij mij: "Mijn nummer weergeven aan" en daar kun je kiezen uit: iedereen, niemand, of mijn contacten. De eerste twee zullen duidelijk zijn; met de laatste geef je aan dat alleen contacten uit je adresboek (tegel Personen) je nummer mogen zien. Daarvoor moet aan de contacten wel het door jou gebelde telefoonnummer gekoppeld zijn, anders werkt 't nog niet. Als je voor iedereen kiest ziet iedereen die jij belt altijd je nummer. Ik heb zelf voor de laatste optie gekozen, dat geeft net wat meer privacy, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Mijn vrouw heeft een 640 XL en die heeft die instellingen ook al kan ik van hieruit niet precies zeggen waar het staat.

Reputatie 6
Badge +16
; wat fijn dat al heeft geantwoord en een duidelijke beschrijving heeft gegeven. Lukt het zo of heb je nog verdere hulp nodig met het instellen? Handleidingen en stappenplannen voor het instellen van je toestel kun je hier vinden. 

Wat ik gevonden in de Nokia Lumia 640 Manual:
Begin met het uitschakelen van de telefoon.
Druk vervolgens op de Power-knop een keer.
Daarna drukt u op en houd de knop Volume omlaag.
Laat held toets wanneer u het uitroepteken.
Vervolgens houdt u de volgende reeks knoppen: Volume Up -> Volume Down> Macht -> Volume Down.
Succes!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P