Beantwoord

Onbekend apparaat op Mac

• 10 december 2015
  • 5 reacties
  • 448 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, ik zie een item met de naam Onbekend apparaat op mijn Mac. Volgens mijn Virusscanner is dat apparaat wel in orde. Is dit normaal? Graag ontvang ik jullie reacties.
icon

Beste antwoord door fame29 12 december 2015, 22:41

Ik denk dat ik weet hoe dit komt: Onze logopediste is hier donderdag geweest en haar Dongel was kapot, en daardoor kon ze niet op internet. Daarom heeft ze gevraagd of ze ons WiFi- netwerk mocht gebruiken en dat mocht. Dus haar laptop is denk ik het onbekende apparaat dat mijn virusscanner aangeeft na het scannen. Het apparaat is ook in orde.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Het niet niet super normaal, maar niets om je zorgen over te maken

Robin
Reputatie 6
Badge +13
Oké Robin, dank voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +13
Ik denk dat ik weet hoe dit komt: Onze logopediste is hier donderdag geweest en haar Dongel was kapot, en daardoor kon ze niet op internet. Daarom heeft ze gevraagd of ze ons WiFi- netwerk mocht gebruiken en dat mocht. Dus haar laptop is denk ik het onbekende apparaat dat mijn virusscanner aangeeft na het scannen. Het apparaat is ook in orde.
Reputatie 7
Badge +27
Dat zal het dan inderdaad zijn, Fame. Ik weet niet of je het apparaat ook weer uit de lijst kunt verwijderen op de Mac, maar dat lijkt me wel dat het moet kunnen. Anders zou je altijd ook nog, als je niet wilt dat de logopediste opnieuw gebruik kan maken van je netwerk, je wifi wachtwoord kunnen veranderen :)

Reputatie 6
Badge +13
Dank voor je reactie Erik!

Reageer