onkunde

• 24 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 9457 keer bekeken

Hoe KPN dagelijks veel  klanten verliest door onkunde veroorzaakt door ongemotiveerde medewerkers

Na een hectische bijeenkomst afgelopen zondag  bij de presentatie van mijn laatste boekuitgave bleek dat ik zondagavond  21 october mijn mobiele telefoon nergens kon terugvinden. Gauw maar even als veiligheid laten blokkeren per email aan Mijn KPN en kreeg prompt als referentienummer 1210121-000502. Wat schets mijn verbazing, het is woensdag 24 october, en nu pas is mijn telefoon geblokkeerd, en na een snelle zoekactie kwam ie weer boven water mijn mobiele telefoon met KPN abonnement en vanaf 2006 sta ik geboekt als KPN klant. Dus onmiddellijk binnen 10 uur gereageerd, blokkade weer opheffen met als referentienummer 1210022-000371. Vandaag gebeld om de blokkade dan maar telefonisch op te heffen, en dan struikelt men over het feit dat ik als klant in 2006 nog  beschikte over een oud rijbewijsnummer, terwijl dit nieuwe rijbewijsnummer werd uitgereikt in 2007 en geldig is tot 2017. Diverse keren heb ik een nieuw toestel opgehaald in de KPN winkel en telkens werd van mijn rijbewijs een fotokopie gemaakt, maar is blijkbaar nooit aangekomen bij de centrale registratie waardoor ik nu dus nog steeds zit met een geblokkeerde telefoon en mij moet melden in de winkel om die blokkade te gaan opheffen, de omgedraaide wereld dus. Men heeft verzaakt mijn nieuwe rijbewijsnummer  te registreren en ruim 12 jaar gaat dat nog goed tot dit ene moment en zou ik dus de deur uit moeten omdat in orde te maken. Dank u mevrouw Hekking, alleen uw achternaam gaf u op als KPN service ( met hoofdletters) belde ik u om 18.10 uur op woensdagavond 24 october 2012. Misschien kunnen ze dan ons gesprek weer eens voor trainingsdoeleinden gaan gebruiken omdat u zo star bleef volhouden dat zijn de KPN regels, terwijl u als organisatie al borg staat voor zoveel narigheid dat zelfs de Consumentenbond het ondertussen meer dan zat is. En zelfs deze klant na 12 jaar moet hierdoor voorgoed afscheid gaan nemen van KPN.  Alvast  is de vaste telefoonlijn de deur uitgegaan, nu dus gevolgd door het mobiele abonnement, en overwoog digitaal van KPN, gaat dus ook niet door, Zit bij XS4all, als dochtermaatschappij voor mijn internet , gaat dus ook de deur uit .

Dank U mevrouw Hekking, dit zijn mijn regels om voorgoed afscheid te nemen, en wens u veel sterkte als u misschien een oproep ontvangt, want de Mexicaanse geldbuidel rammelt aan de KPN poort voor een volledige overname.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Beste Petrov,

Allereerst van harte gelukgewenst met de laatste boekuitgave. Vervelend dat de perikelen rond het zoekraken van de mobiele telefoon en de vervolgacties van ons, niet tot een goede oplossing heeft geleid. Hoewel zorgvuldigheid bij ons hoog in het vaandel staat, begrijp ik dat de door u geschetste situatie voor onbegrip en ongenoegen heeft gezorgd. Ik wil u graag bedanken voor uw signaal, wij nemen deze zaken mee ter evaluatie om in de toekomst onze dienstverlening verder te verbeteren. 

Met vriendelijke groet,

Allart

Help mijn telefoon is geblokkeerd en nog steeds!

Ik zit nu al vanaf vorige week zondag met een geblokkeerde telefoon. Was mijn telefoon even kwijt en uit veiligheid even laten blokkeren per email naar KPN mobiel, keurig referentienummer ontvangen, echter weer binnen 10 uur opnieuw de KPN bericht, dat mijn telefoon was teruggevonden en of mijn telefoon kon worden gedeblokkeerd. Opnieuw referentienummer.
Pas vorige week woensdag kwam het bericht dat mijn telefoon was geblokkeerd! dan maar klantenservice bellen, enige veiligheidsvragen totdat het rijbewijsnummer ter sprake kwam. Mijnheer wij hebben hier een ander nummer, of u zich wilt melden in de KPN winkel om uw toestel te deblokkeren. "Dus u stuurt mij naar een KPN winkel, terwijl bij drie aankopen van een telefoon ondergetekende een kopie afgaf van mijn rijbewijs uit 2007 en geldig tot 2017. Help mijn sofinummer en andere gegevens liggen daardoor op straat en is nooit aangekomen bij de centrale administratie. Twaalf jaar gaat het goed tot dit moment. Ja meneer, dat zijn de voorschriften

Gaat u maar naar de KPN winkel, de eerste reactie aldaar; "Oh wij kunnen geen toestel deblokkeren", "dat zegt klantenservice wel meer", cheffin erbij, ja we gaan wat proberen, anders gaan we klantenservice bellen, maar het duurt even voordat u weer verbinding heeft wegens de verwerking, Vergeten ze weer een kopie te maken van mijn rijbewijs! en ben ik dus nu weer bij af! Ondertussen is er een brief naar de KPN directie waarin het hele voorval uit te doeken wordt gedaan. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt en de komende rekening zal ik laten terugboeken, want door deze onkunde van KPN kan ik nu al geen 10 dagen geen gebruik meer maken van mijn telefoon. Dank u, en ondertussen is bekend dat ruim 500 klanten dagelijks de KPN verlaten wegens gewoon deze voorbeelden van onkunde en gebrek aan totale serviceverlening en het adequaat nemen van initiatieven. De een weet niet wat de ander doet, en daar ben ik klaar mee! want na 10 dagen zit ik nog met een geblokkeerde telefoon! tot op de dag van vandaag.

Koot en De Bie hadden al 25 jaar geleden hierover een sketch, twee vrienden die elkaar probeerden te bereiken. Ik stuur je een fax, kan niet ik heb telex, en zo ging hun vriendschap naar de knoppen, Er was geen communicatie mogelijk.

Reputatie 7
Badge +12
Beste Petrov,

Uit uw bericht begrijp dat de telefoon nog steeds geblokkeerd is. Zou u mij uw mobiele telefoonnummer, postcode en huisnummer en bereikbaarheidsnummer in een privebericht willen sturen? Dan zoek ik dit voor u uit. 

Vriendelijke groet,

Allart

Reageer