Beantwoord

Ontvangstbevestiging en leesbevestiging instellen

• 28 december 2015
  • 3 reacties
  • 460 keer bekeken

Hallo 

Ik wil ook graag een ontvangstbevestiging,  ben ook van telfort overgestapt naar kpn.

Heb bovenstaande oplossingen allemaal geprobeerd, maar niets werkt.

Is er nog iets wat ik kan doen om toch een ontvangstbevestiging  te krijgen, ik vind dit erg vervelend en zou dit graag willen verhelpen

Wie helpt mij

Groet waggelbep

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door waggelbep 29 december 2015, 20:23

Cindy_ schreef op 29 dec '15 om 17:20u
@waggelbep; wat leuk dat je klant bij ons bent geworden en dat je ons ook nog eens op het forum hebt gevonden! Welkom! Welk toestel gebruik je? Je kunt dit instellen in je toestel zelf. Ik hoor het graag! 

Hallo 

Heb zelf de oplossing gevonden en dit doorgegeven aan de klantenservice

Je kunt dus wel een ontvangstbevestiging krijgen als je *0# spatie typt voor je bericht typt

Groet waggelbep 

Bekijk origineel

3 reacties

waggelbep schreef op 28 dec '15 om 21:51u
Hallo 

Ik wil ook graag een ontvangstbevestiging,  ben ook van telfort overgestapt naar kpn.

Heb bovenstaande oplossingen allemaal geprobeerd, maar niets werkt.

Is er nog iets wat ik kan doen om toch een ontvangstbevestiging  te krijgen, ik vind dit erg vervelend en zou dit graag willen verhelpen

Wie helpt mij

Groet waggelbep

Reputatie 7
Badge +24
; wat leuk dat je klant bij ons bent geworden en dat je ons ook nog eens op het forum hebt gevonden! Welkom! Welk toestel gebruik je? Je kunt dit instellen in je toestel zelf. Ik hoor het graag! 

Cindy_ schreef op 29 dec '15 om 17:20u
@waggelbep; wat leuk dat je klant bij ons bent geworden en dat je ons ook nog eens op het forum hebt gevonden! Welkom! Welk toestel gebruik je? Je kunt dit instellen in je toestel zelf. Ik hoor het graag! 

Hallo 

Heb zelf de oplossing gevonden en dit doorgegeven aan de klantenservice

Je kunt dus wel een ontvangstbevestiging krijgen als je *0# spatie typt voor je bericht typt

Groet waggelbep 

Reageer