Vraag

opgezegd

  • 4 August 2020
  • 2 reacties
  • 129 keer bekeken

Hoi ik ben per 3 juli bij jullie weggegaan  naar andere provider, het dossier is helemaal afgesloten omdat alles goed geregeld is.

Nu krijg ik vandaag 4 aug een nota over netflix,beetje vreemd als de klant weg is, netflix gesproken en die kunnen niks koppelen aan kpn ,niks te vinden in hun systeem en dat willen jullie het abbo van netflix 17 juli- 2 aug hebben ik dat van niet,jullie lossen dit zelf maar op met netflix.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Lampie101. Wat een rare situatie. Ik weet ook niet helemaal hoe ik dit voor me moet zien, dus kijk ik graag met je mee. Gaat het om de vaste diensten die zijn opgezegd? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Goedemorgen,  ik heb in december opgezegd  telefonisch vanwege emigratie maar de rekeningen bleven maar komen. In  februari nogmaals schriftelijk aangetekend opgezegd maar toch weer een rekening. Nergens kan je contacten met kpn. 

Waarom doet kpn dit?