Beantwoord

Opvragen oud contract / aankoop bewijs telefoon

• 23 mei 2018
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Hi,

Mijn telefoon is gestolen en voor de verzekering heb ik mijn originele aankoop bewijs / contract nodig om aan te kunnen tonen dat ik deze telefoon gekocht heb. Ik heb het contract nog in mijn mailbox echter is dit document versleuteld met een wachtwoord welke ik niet meer heb. Kunnen jullie mij helpen?

Ter info - Het contract waar het om gaat heb ik Augustus 2017 beindigt in verband met verhuizing naar het buitenland dus vandaar dat inloggen op mijn KPN ID mij ook niet heel veel verder brengt omdat het nummer verheven is.

Alvast bedankt,
Vivian
icon

Beste antwoord door Erwin_ 28 mei 2018, 16:27

Vivval laat weten dat het haar gelukt is om het oorspronkelijke contract in te zien. Het is dus opgelost. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Vival. Welkom op het forum!
Spijtig dat je toestel is gestolen! Je hebt deze toch wel afgemeld/geblokkeerd?
Helaas kan ik in het systeem niet terugvinden dat het toestel via ons is aangeschaft. Kan het zijn dat je dit via een derde partij ( reseller ) hebt gedaan? Ik zie namelijk alleen een sim only abonnement.
Mocht ik niet goed kijken, laat het mij weten! 🙂
Hi Erwin,

Bedankt voor je snelle reactie en het opzoeken. Ik ga dit direct checken zodra ik thuis ben. Mocht het anders zijn dan laat ik het je weten.

Met vriendelijke groeten,
Vivian
Reputatie 7
Badge +18
Ik kreeg nog een gouden tip van een collega over dat wachtwoord. Dat moeten we even privé bespreken
Reputatie 7
Badge +18
Vivval laat weten dat het haar gelukt is om het oorspronkelijke contract in te zien. Het is dus opgelost. 🙂

Reageer