Beantwoord

order/bestelling

  • 20 november 2012
  • 2 reacties
  • 10027 keer bekeken

Hallo

vanmiddag heb ik een email gekregen dat mijn iphone morgen wordt bezorgd, maar als ik het wil traceren via de kpn site en mijn ordernummer en postcode invul dan geeft ie dit aan:

"Bij de combinatie van door u ingevoerde ordernummer en postcode kunnen wij geen pakket vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw"

Hoe kan ik nu mijn bestelling volgen, via tppost moet ik een 3s code hebben maar die heb ik niet...

wat nu???

icon

Beste antwoord door Bantji 24 november 2012, 13:13

Hallo Jemy

iphone reeds ontvangen

mvg,

Bantji

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Bantji,

Sorry voor de late reactie. Heb je de iPhone inmiddels ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Hallo Jemy

iphone reeds ontvangen

mvg,

Bantji

Reageer