Beantwoord

Oude simkaart naar mini simkaart

• 10 juni 2014
  • 3 reacties
  • 2055 keer bekeken

Ik heb nog een heel oude simkaart die ik niet meer kan gebruiken nu ik een iphone5 heb. Ik hoorde dat je een oude simkaart kan laten knippen om er een simkaart van te maken die geschikt is voor de iphone. Kan ik dat bij een KPN winkel/servicepunt laten doen en welke kosten zitten daaraan verbonden?
Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Shugosha 10 juni 2014, 14:46

Als het gaat om een abonnement, dan kunt u via de KPN winkel kosteloos een nieuw simkaart krijgen. Het knippen van een kaart naar Nanosim formaat wordt niet gedaan.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als het gaat om een abonnement, dan kunt u via de KPN winkel kosteloos een nieuw simkaart krijgen. Het knippen van een kaart naar Nanosim formaat wordt niet gedaan.

Bedankt voor de super snelle reactie, wat een snelheid!
Er staat geen abonnement op de simkaart, het is zo'n ouderwets ding waar je beltegoed opzet. Kan ik wel de nummers/foto's/berichtjes etc. die op dat kaartje staan laten omzetten naar een wat u een nanosim noemt en zitten daar kosten aan verbonden?
Het is geen KPN kaartje overigens maar eentje van Vodafone.
Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +12
Het bestellen van een vervangende prepaid simkaart kan bij vodafone via de website. De gegevens overzetten zal inderdaad nog mogelijk zijn. Het meeste eenvoudige zou zijn om via de icloud een reservekopie te maken, hiermee worden o.a contacten, berichten en de filmrol meegenomen.

Reageer